Xarxes socials verticals

Ja fa uns anys que les xarxes socials estan en auge i que són molt populars. Aquestes s’utilitzen tant per treballar com per oci i, gairebé tothom en té. Aquest fet ha fet que sorgeixin diferents tipus de plataformes, un d’ells són les xarxes socials verticals.

Què són les xarxes socials verticals?

Les xarxes socials verticals són un tipus de xarxes que es centren en un nínxol en concret. S’enfoquen en un tema i un missatge en concret per tal d’arribar a un públic en específic i assolir l’objectiu de manera més ràpida i efectiva. LinkedIn és un exemple de xarxa social vertical, com també Spotify, Tripadvisor, Strava…

Un avantatge d’aquestes és que el seu públic o la seva comunitat està enfocada i especialitzada en un tema en concret i, per tant, és més fàcil la comunicació amb aquests, ja que comparteixes informació amb usuaris que tenen els mateixos objectius i interessos.

Com fer servir aquest tipus de xarxes socials?

És important fer un ús correcte d’aquestes per tal de poder arribar a connectar amb la teva audiència i arribar a assolir l’objectiu principal. Per això és rellevant:

  • Personalitzar el missatge.
  • Aportar valor als missatges perquè l’audiència se senti identificada.
  • Són una font d’idees per les altres xarxes socials, per aquest motiu és rellevant crear contingut de qualitat.
  • Tenen una o diverses finalitats concretes en l’àmbit, majoritàriament, professional.
  • Fer una segmentació per temes o interessos.

Vols saber-ne més sobre aquest tipus de xarxes socials i quines serien les més adients pel teu negoci? A Girona Social Media t’ajudem a saber com portar i gestionar les xarxes socials perquè siguin eficients i no se te’n escapi ni una!

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>