Google llança a Espanya una nova eina publicitària basada en la tecnologia machine learning, que permet el reconeixement d’imatges d’una manera més específica, i busca que el seu complement DialogFlow, diàlegs automatitzats, sigui implantat en el sector empresarial.
Gràcies a aquest complement les empreses poden definir els objectius que considerin més apropiats. Per exemple les trucades entrants, diferents accions com les vendes, les consultes a llocs web o les visites a les seves botigues. En aquest sentit, Google Cloud compta amb API, capaços de reconèixer determinats objectes, sentiments facials, logotips, textos o detectar contingut inadequat.
En relació amb el llançament trobem que en el mercat de Google Home, les recerques mitjançant la veu en els smartphones ocupen el 20% i ja hi ha més de 500 milions de dispositius compatibles. A més el sistema es pot sincronitzar amb Google Analytics i Google Ads, per utilitzar l’ID de seguiment i les etiquetes que monitoritzen el trànsit dels anuncis i conèixer les quantitats gastades en un anunci al mes actual.
Combinant els sistemes amb els quals Google compte, es pretén que DialogFlow estigui present en diversos sectors, com el de les operadores mòbils, l’automoció o la banca. El seu cost es basa en el pagament per interacció aconseguint que el cost sigui mínim per a comerços mitjans.
Comentaris Oberts