Cada vegada t’és més complicat atraure un major nombre de persones a les xarxes socials? En el post d’avui parlarem sobre alguns trucs psicològics que podem utilitzar per crear unes bones publicacions i com adaptar el contingut que publiquem per atraure públic a nivell emocional.
- Les imatges. Es tracta del primer element que veiem quan obrim qualsevol plataforma de Xarxes Socials i per això són la porta d’entrada al teu contingut. És important triar una bona imatge que mostri exactament el missatge que volem transmetre per generar aquest impacte visual buscat.
- El color. Les empreses que fan millors opcions de color són les marques que aconsegueixen millors resultats en les Xarxes Socials. Hem de triar un color que sigui representatiu i identifiqui el teu negoci de la competència.
- Connexió emocional. Connecta amb els lectors a nivell emocional, especialment quan sigui un sentiment positiu i de felicitat. Encara que de vegades no en siguem conscients, els missatges que compartim a les xarxes socials provoquen algun tipus d’emoció. Si compartim coses bones amb els nostres seguidors i mostrem la cara amable de la nostra marca, els nostres missatges poden arribar a tenir una major repercussió ja que les persones es sentiran atretes per aquests missatges.
- Interactua i conversa amb els teus clients. El millor camí per despertar comunicació és demanar-la. Obre un debat, introdueix una pregunta a les teves publicacions, demana consell… Si convidem als nostres usuaris a conversar amb nosaltres, ajudarem a determinar la qualitat de les persones que s’interessen per la nostra marca, el què necessiten i com podem donar-los-hi. D’aquesta manera els seguidors recordaran la conversa positiva que han tingut amb nosaltres i donarem una idea a la gent sobre la personalitat de la nostra marca, fet que els portarà a confiar més en nosaltres.
Des d’ara, prenem consciència i reflexionem tots els elements que transmetem a les xarxes socials, des dels missatges fins a les imatges i els colors que utilitzem per transmetre la nostra imatge de marca. Tingues en compte també que el tracte amb el client és molt important, sempre cal contestar i respectar de la millor manera possible.
Comentaris Oberts