Tendències de social media màrqueting pel 2022

La nostra prioritat és sempre aconseguir els millors resultats, i per a fer-ho, cal saber com és el terreny de joc al qual ens trobem. Per això, avui us volem compartir les cinc principals tendències que ens faran aconseguir els millors resultats aquest 2022 dins el món del màrqueting.

Les estadístiques s’han aconseguit mitjançant una enquesta a més de 18.000 professionals del marketing, i a més ha estat recolzada per dades globals i opinions d’experts del sector, clients i socis. Tots ells han identificat que:

  • La clau per aconseguir la comunitat adequada és associar-se amb els creadors de continguts: les comunitats digitals són cada cop més importants en la vida dels consumidors, i els creadors de continguts són la clau per descobrir-les. Aquelles marques que s’associen amb els creadors connecten amb noves audiències i es guanyen la seva confiança.
  • Els consumidors exigeixen a les marques un major nivell de creativitat a la publicitat a les xarxes socials, i valoren les que ho fan bé: els professionals del màrqueting es tornen més creatius a mesura que els consumidors es donen compte dels anuncis que hi ha a les xarxes socials.
  • Un cop descobert el valor de les xarxes socials, els líders de les empreses estan trobant formes innovadores d’ampliar el seu impacte en altres departaments de les seves organitzacions: Els responsables de les empreses milloren els programes de promoció dels treballadors, dominant l’escolta social per tal de recopilar informació sobre els consumidors i buscant el tipus d’impacte que han vist que tenen les xarxes socials en el màrqueting de tota la organització.
  • Les xarxes socials es converteixen en el centre de l’experiència de compra: El comerç social s’està convertint en un canal d’ús generalitzat de venda al detall, amb marques de totes les mides obrint aparadors socials i ampliant els límits de l’experiència de compra a Internet.
  • A mesura que augmenta la demanda de servei al client a través de les xarxes socials, les organitzacions socials estan superant els competidors en millorar l’atenció al client en aquestes plataformes.

Actualment tots estem escoltant i adaptant-nos cada cop més ràpid; les comunitats digitals són cada cop més importants en la vida dels consumidors i és per això que les marques es veuen obligades a treballar amb estàndards més alts.

Així doncs, ha arribat el moment per a tots els professionals del sector de tornar a pensar de forma estratègica per crear comunitats online connectades.

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>