
En l’era digital actual, les ressenyes de Google My Business (GMB) són una eina fonamental per generar confiança, atreure clients i millorar el posicionament en els resultats de cerca de Google.
Què són i perquè són importants?
Les ressenyes de Google es mostren directament al teu perfil de negoci, així com en els resultats de cerca de Google i Google Maps. Segons estudis, un 79% dels consumidors confien en les ressenyes en línia, convertint-les en un element clau per millorar la visibilitat en línia i influir en les decisions de compra dels usuaris.
A més, Google utilitza aquestes opinions per millorar la classificació en els resultats de cerca. Com més ressenyes i millor valoració tingui el teu negoci, més possibilitats tindràs d’aparèixer en els primers llocs.
Com gestionar les ressenyes de forma eficient?
- Respondre totes les ressenyes: Tant si són positives com negatives, respondre sempre demostra que valores les opinions dels teus clients i estàs compromès amb millorar la seva experiència.
- Parla amb educació i rapidesa: Intenta respondre en un termini màxim de 24 hores. Així mostraràs que estàs atent i que la teva empresa és professional.
- Proporciona informació i solucions: Aprofita les respostes per oferir informació rellevant per als altres usuaris i proporciona solucions a les queixes o problemes exposats.
- Millora el teu SEO aprofitant les ressenyes: Com millor i més rellevants siguin les ressenyes, millor serà el teu posicionament a Google.
4 consells per sol·licitar ressenyes a Google
- Sol·licitar ressenyes de forma estratègica: El millor moment per demanar una ressenya és quan el client està satisfet amb el servei o producte.
- Fes-ho fàcil: Proporciona un enllaç directe o un codi QR per deixar una ressenya.
- Ofereix incentius o recompenses: Pots premiar la fidelitat amb descomptes o altres beneficis per animar a la gent a deixar la seva opinió.
- Mostra les teves ressenyes al teu lloc web i a les xarxes socials: Comparteix els comentaris positius per animar a més usuaris a deixar la seva opinió.
Comments are closed.