
En el 2025, Instagram continua essent una força dominant a les xarxes socials, amb més de 2.350 milions d’usuaris a tot el món. La plataforma continua evolucionant, introduint regularment noves funcions i actualitzacions.
Us portem algunes de les actualitzacions més destacades perquè aprofiteu al màxim aquestes funcions per millorar la vostra estratègia de xarxes socials.
- Nova quadrícula vertical per als perfils
Aquest possiblement ha estat el canvi més polèmic d’Instagram. Les publicacions ara es veuen més rectangulars, adaptant-se a un format més vertical com el dels Reels. Pots ajustar la previsualització fent clic a la publicació > Menú > Ajustar previsualització.
- Instagram Reels de fins a 3 minuts
Si 90 segons et quedaven curts, ara pots crear Reels de fins a 3 minuts per oferir un contingut més complet.
- Instagram amplia els carrusels a 20 diapositives
Davant la popularitat dels carrusels, ara poden tenir fins a 20 imatges o vídeos, oferint més espai per explicar històries o mostrar productes.
- Comentaris a les Instagram Stories
S’ha afegit una secció de comentaris a les Stories. Abans només es podia interactuar amb la persona de forma privada, i ara es poden deixar comentaris públics a les Stories, millorant la interacció entre usuaris.
- Programació de publicacions dins d’Instagram
Per fi, ara podeu programar les vostres publicacions d’Instagram dins de l’aplicació. Permet als usuaris establir una data de publicació per al seu contingut. Per fer-ho, aneu a Configuració avançada mentre creeu l’aplicació, feu clic a Programar i configureu la data i l’hora desitjada.
- Múltiples enllaços a la bio
La nova actualització substitueix fàcilment Linktree. Ara pots afegir diversos enllaços a la bio i ordenar-los com vulguis.
- Edició dels missatges directes (DMs)
Et preocupa una errada ortogràfica? Ara pots editar els teus missatges fins 15 minuts després d’enviar-lo. Mantén premut els missatges i selecciona “Editar”.
- Nova pestanya per a les Story Highlights
Les històries destacades ara tenen una secció pròpia dins de la quadrícula del perfil amb la icona del cor. L’objectiu és simplificar els perfils i permetrà que es vegin més publicacions en entrar al perfil.
- Codis promocionals en compres d’Instagram
Ara es poden aplicar codis de descompte directament en compres fetes a través d’Instagram i Facebook. - Enllaços clicables als Reels amb Meta Verified
Els usuaris verificats poden afegir enllaços als seus Reels, augmentant les oportunitats de trànsit i conversió.
Comments are closed.