Tots coneixem Instagram, la gran plataforma posicionada com una de les xarxes socials més utilitzades per influencers i marques. Tant és així, que l’aplicació ha anat afegint noves funcions dirigides a influencers, artistes o marques que comptin amb una gran comunitat, obrint una nova possibilitat d’interacció a través dels canals de difusió d’Instagram.
Els canals de difusió són com una sala de reunió virtual, on l’administrador (creador del grup de difusió) pot compartir varietat de continguts, com ara missatges de text, fotos, vídeos, música, enquestes o enllaços, amb l’objectiu d’estrènyer més la seva relació amb la seva audiència, que poden expressar les seves reaccions utilitzant emojis.
Com hem vist, els canals de difusió són una eina essencial en l’arsenal de qualsevol estrateg de màrqueting digital, perquè ens permeten amplificar l’abast de les nostres publicacions, connectant amb audiències específiques i augmentant la teva visibilitat en la xarxa social d’Instagram. Compta amb grans beneficis, doncs en segmentar el teu contingut segons els interessos, ubicacions o etiquetes rellevants, pots dirigir-te amb precisió al teu públic objectiu, maximitzant l’impacte de les teves campanyes. Pots utilitzar-ho de diferents maneres, ja sigui per a promocionar productes o simplement compartir continguts rellevants per a la teva audiència, construint una presència sòlida i establint una relació duradora amb els teus seguidors.
Ja has vist que els canals de difusió tenen funcions molt útils per a la teva empresa o marca. A més, amb el constant creixement i evolució del màrqueting digital, aprofitar al màxim aquestes eines es torna essencial per a destacar en un entorn cada vegada més competitiu.
Comentaris Oberts