Bé segur que ja coneixes Instagram i molt probablement hi tens compte ja sigui personal o d’empresa. Si mai t’has preguntat com es realitza la publicitat que t’apareix quan fas servir aquesta plataforma, avui resoldrem els teus dubtes!
Què és?
Instagram Ads es tracta de la plataforma d’anuncis en format de vídeo o imatge dins d’Instagram. Permet arribar a un cert públic objectiu, marcant uns criteris de segmentació. Invertint certa quantitat de diners, es pot impactar amb cert contingut als usuaris que siguin més afins amb el teu compte i els interessos dels quals siguin semblants als teus. Aquesta plataforma es troba fusionada amb Facebook Ads, és a dir, són el mateix des del moment en què Facebook va comprar Instagram. Això és molt interessant ja que tots aquests anuncis que programem ens podran aparèixer tant a una xarxa social com a l’altra, i a més ens permetrà recopilar informació de les dues.
Perquè?
És una plataforma molt interessant de fer servir perquè ens permet segmentar de manera molt concreta, d’aquesta manera les opcions de segmentació que ofereix ens deixa utilitzar criteris per acotar millor a qui volem arribar.
Com?
Doncs bé, depenent del tipus d’anunci que vulguem fer, i del pressupost que vulguem invertir haurem de preparar l’anunci d’una manera o d’una altra. Pot semblar senzill, però si volem obtenir resultats cal que parem atenció. Haurem de fixar uns objectius per la campanya, que poden ser diversos segons el que vulguem aconseguir. D’aquesta manera segons el què vulguem aconseguir marcarem un pressupost o un altre, cal tenir en compte que podem fixar un pressupost diari, o bé un pressupost fix, que la plataforma distribuirà de la manera més òptima possible.
Si estàs pensant en crear anuncis però no te’n surts, no pateixis nosaltres posem la solució! Contacta’ns i et gestionarem els anuncis per a que puguis obtenir els millors resultats possibles pel teu negoci.
Comentaris Oberts