Les auditories consisteixen en un l’anàlisi de les dades de les teves xarxes que t’ajuden a millorar en la teva estratègia i et permeten:
- Fer canvis i reajustar la teva estratègia adaptant-la més en el que busquen els teus clients potencials.
- Tenir més informació sobre la teva audiència i conèixer la impressió que tenen de la marca i de l’empresa.
- Veure si has arribat en els objectius establerts i aprendre com poder arribar-hi.
- Saber on has fallat i quins errors has comès a l’estratègia de les xarxes.
- Conèixer les noves tendències.
- Descobrir la forma d’augmentar la teva audiència.
Així que, pots veure que realitzar una auditoria et servirà per evitar errors o millorar l’enfocament i direcció de la teva estratègia per poder arribar correctament en els teus clients potencials i millorar el rendiment de les xarxes.
I et preguntaràs, com faig una auditoria? A continuació, t’explicarem els passos a seguir:
- Coneix totes les xarxes que disposes i mira que totes les publicacions segueixin la mateixa línia i trametin els valors de l’empresa.
- Identifica les millors publicacions amb més interaccions de cada xarxa i esbrinar què tenen en comú per saber amb exactitud el que les fa destacar i arribar a més públic.
- Investiga quin és el perfil dels teus clients potencials i els objectius que vols aconseguir.
- Avalua el rendiment de les diferents xarxes per veure on està el teu públic objectiu per poder determinar quines són les millors xarxes per la marca.
- Observa els perfils de les xarxes de la teva competència, els continguts que publiquen i l’audiència que tenen. Aquesta anàlisi et permetrà conèixer en quin punt del mercat es troba la teva empresa i veure què és el que més funciona.
Encara no n’has realitzat cap? A Girona Social Media executem les teves auditories de forma completa amb unes conclusions i propostes de millora que faran que milloris el rendiment i assoleixis els teus objectius marcats.
Comentaris Oberts