Copywriting és un art relacionat amb la redacció de continguts digitals.
Una tècnica consistent en la creació de textos comercials (copy) que de manera persuasiva serveix per convèncer el lector que dur a terme una determinada acció és una bona idea. I aconseguir així un objectiu.
Que fa un copywriter? Quines son les seves funcions?
El copywriter té una gran habilitat i es val de recalcar els avantatges i els beneficis dels nostres productes o serveis i establir així vincles emocionals amb el lector que posin de manifest el valor de la nostra marca a través d’una mateixa eina, LES PARAULES, per destacar el valor d’alguna cosa davant de la resta.
Aquestes tècniques s’apliquen a qualsevol missatge que surti de l’empresa: e-mail màrqueting, xarxes socials, descripció de producte d’una botiga en línia, articles per a blogs, campanyes publicitàries… TOT. Perquè totes i cadascuna de les paraules que surtin d’una companyia es poden utilitzar a favor seu… o en contra. Per això, cal mesurar molt allò que es vol dir i allò que no.
Però et preguntaràs per què és tan important?
Doncs per captar l’atenció de l’usuari cap al lloc adequat, el que el porta a fer accions concretes.
I per això mateix, cal dur a terme una estratègia, perquè els usuaris duguin a terme unes accions concretes.
Com per exemple; poden ser compres, subscripció a la newsletter, un like a Facebook o una interacció a Instagram.
I ara que ja saps el que és, recorda, si encara et queda algun dubte, pots posar-te en contacte amb nosaltres i te’l resolem.
Els comentaris estan tancats.