Com millorar la teva pàgina de Facebook?

Com fer que la teva publicació arribi a moltes més persones? Avui et donarem alguns trucs per aconseguir arribar al màxim públic possible.

Últimament Facebook ha estat modificant i canviant el seu algoritme, de tal manera que ara les publicacions que arriben a més persones i són més vistes són les que paguen, però tot i així, sense pressupost ni res, podem millorar la nostra pàgina de Facebook.

Primer hem de fixar-nos en el contingut. El contingut és el més important de tota l’estratègia, ja que si el contingut és bo, a la gent li agradarà, el compartirà, li donarà a m’agrada … Quan parlem de contingut no només ens referim a imatges, comentaris i vídeos, parlem del tipus de públic a qui van dirigides les nostres publicacions, l’edat que tenen, les seves necessitats …

Hi ha dos tipus de contingut: el natiu i el forà. L’algoritme que abans hem esmentat dóna prioritat al contingut natiu, ja que aquest es publica directament a Facebook sense cap tipus de hipervincle, d’aquesta manera Facebook s’assegura que romanguis en la seva pàgina el màxim temps possible si vols posicionar millor la teva pàgina. En canvi, les publicacions menys virals són les del contingut forà, les que et porten directe a un hipervincle, ja que t’obliguen a abandonar la pàgina web de Facebook.

Per saber què li agrada i què no a la gent hem d’analitzar els resultats estadístics regularment, així entendrem què vol el consumidor. També cal tenir en compte el tipus de publicacions que es fan, el temps en què es pengen o publiquen, quines publicacions agraden més i quins ajuden a que hi hagi més visites a la web de l’empresa.

Un cop recollides les dades i analitzat els resultats es pot començar a fer proves, per exemple, pujar una foto més al dia a veure si canvien molt els m’agrada, pujar més vídeos, fer més preguntes … I així fins que donem amb el que serveixi a la nostra empresa.

umbrella

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>