Instagram és una comunitat en creixement constant, on el 80% d’usuaris segueix a una empresa en la plataforma. Tot i això, l’espai disponible de biografia, continua sent molt petit. Una molt bona opció és crear stories destacades. D’aquesta manera es pot incloure tota la informació que vols oferir de manera organitzada. Però quina és la millor forma d’utilitzar-los?
No existeix una forma màgica per utilitzar els destacades, el més ideal és conèixer el teu públic i saber quina informació és important o rellevant per ells. Seguidament, però, deixarem unes guies per una bona gestió.
- FAQS:
Si sempre reps les mateixes preguntes, sobre quin és l’horari, la direcció, quina forma de pagament s’utilitza, és interessant poder oferir un apartat de preguntes on es responguin les més repetides.
- Backstage:
Normalment, sol agradar molt què hi ha darrere d’una producció que va al Feed o a Stories. Per veure com es confecciona una peça, una sessió fotogràfica, esdeveniments etc.
- Productes:
També es considera molt valuós oferir una informació dels productes o serveis que ofereix l’empresa. Aquests també seran organitzats segons temporada, ofertes, de manera que sigui molt més fàcil per al client.
- Tutorials:
Les marques de roba, joies, mobles, decoració, cuina, maquillatge i moltes més poden i haurien de crear destacats amb stories que mostrin com utilitzar/combinar un producte pas a pas. És una molt bona manera per atraure a clients!
Atreveix-te a utilitzar les stories destacades, organitza i gaudeix del resultat!
Comentaris Oberts