Facebook, Twitter, Instagram, Youtube… Són algunes de les xarxes socials més famoses del moment i és que qui no forma part d’alguna d’elles? Avui dia gràcies als famosos Influencers aquestes societats cibernètiques s’han convertit en una autèntica estratègia de vendes.
Les noves estrelles 2.0 omplen les xarxes socials de tot tipus de contingut (moda, bellesa, esport, menjar, viatges…) aconseguint arribar a milions de persones, un fet que les marques no han dubtat a aprofitar.
Marques i Influencers estableixen la famosa “col·laboració” i tot seguit les estrelles 2.0 publiquen una fotografia venent les bondats de determinats productes i serveis. La cooperació entre les marques i els Influencers és nomenada com a Màrqueting Digital.
Segons un recent estudi de l’associació digital alemanya Bitkom, el 49% dels usuaris de les xarxes socials coneix els anomenats Inlfuencersi el 9% confessa haver comprat algun producte o servei a través de la recomanació d’un Influencer.
En l’actualitat les xarxes socials compleixen un rol de summa importància per a les empreses. Gràcies a les col·laboracions amb Inlfuencers les marques aconsegueixen arribar al seu públic objectiu de forma més ràpida, establir una connexió més fidel i assolir un dels seus majors objectius: vendre.
Comentaris Oberts