La importància de definir el teu públic objectiu

En aquest article t’explicarem per què és vital en la teva estratègia de màrqueting saber a quin públic ens volem dirigir.

Primer començarem definir que vol dir la paraula “Target” o “Públic Objectiu”.

Es podria denominar així al conjunt de persones al qual ens volem dirigir, ja que seria el segment social que podria estar potencialment interessat en el teu producte o negoci.

Segmentar el nostre públic ens comportarà una sèrie de beneficis que podria ser la diferència entre que el nostre negoci tingui èxit o fracassi.

  • Com més segmentació i més concret sigui la descripció del nostre client millor: així, existiran més possibilitats i s’evitarà que la nostra estratègia sigui difusa sense un objectiu clar.
  • Millor engagement: gràcies a ajustar-nos millor a les seves exigències, serà més senzill poder acotar com ens dirigim als nostres clients.
  • Ens ajudarà a definir millor els canals de comunicació: si sabem on trobar al nostre target, podrem saber millor quins canals consumeix el públic objectiu perquè la campanya tingui més visibilitat.
  • Creació de vincles duradors. Conèixer al nostre públic objectiu ens permetrà adaptar millor la nostra comunicació, fent que els missatges siguin més encertats, més directes i possiblement, més eficients; creant així un vincle marca-públic amb més possibilitats d’assolir l’èxit.

I tu, saps quin és el target de la teva empresa?

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>