En aquest article t’explicarem per què és vital en la teva estratègia de màrqueting saber a quin públic ens volem dirigir.
Primer començarem definir que vol dir la paraula “Target” o “Públic Objectiu”.
Es podria denominar així al conjunt de persones al qual ens volem dirigir, ja que seria el segment social que podria estar potencialment interessat en el teu producte o negoci.
Segmentar el nostre públic ens comportarà una sèrie de beneficis que podria ser la diferència entre que el nostre negoci tingui èxit o fracassi.
- Com més segmentació i més concret sigui la descripció del nostre client millor: així, existiran més possibilitats i s’evitarà que la nostra estratègia sigui difusa sense un objectiu clar.
- Millor engagement: gràcies a ajustar-nos millor a les seves exigències, serà més senzill poder acotar com ens dirigim als nostres clients.
- Ens ajudarà a definir millor els canals de comunicació: si sabem on trobar al nostre target, podrem saber millor quins canals consumeix el públic objectiu perquè la campanya tingui més visibilitat.
- Creació de vincles duradors. Conèixer al nostre públic objectiu ens permetrà adaptar millor la nostra comunicació, fent que els missatges siguin més encertats, més directes i possiblement, més eficients; creant així un vincle marca-públic amb més possibilitats d’assolir l’èxit.
I tu, saps quin és el target de la teva empresa?
Comentaris Oberts