Si no n’has sentit a parlar, o bé has vist una icona diferent a l’aplicació d’Instagram, es tracta dels Reels. És una nova funcionalitat, disponible per tots els usuaris des de l’agost del 2020, a continuació us expliquem quin format tenen i què podem crear amb aquesta funcionalitat.
Què podem fer amb aquesta funcionalitat?
- Creació de vídeos curts de màxim 15 segons
- Afegir filtres i efectes creatius
- Música ja existent o àudios pujats per tu
- Augmentar o disminuir la velocitat del vídeo
- Compartir el teu Reels a la secció de stories, al feed o a les notícies, a més de poder-lo enviar a altres usuaris a través d’un missatge directe
- Veure els més populars dins de la secció Top Reels
Per què poden ser interessants pel meu compte d’empresa i la meva marca ?
Doncs bé, això té una explicació molt senzilla. Els Reels permeten arribar a una audiència global i mostrar el contingut a gent que ni tan sols ens segueix d’arreu del món. A més a més aquest contingut no desapareix al cap de 24 hores com ho fan les històries, per tant es un contingut permanent i es pot fer visible al teu feed.
Com el pots utilitzar per la teva empresa?
Comunicar en 15 segons és fàcil, només cal tenir el missatge que es vol transmetre molt clar, i a partir d’aquí preparar-nos per gravar!
Es pot comunicar de tot, només cal tenir present, segons el producte/servei que oferim i el tipus de marca que som, podrem comunicar diverses coses. A continuació us donem algunes idees:
- Aprofita per promocionar serveis o productes de la teva marca
- Llança les novetats amb vídeos curts
- Afegeix subtítols. Un cop tinguis el vídeo gravat, afegeix subtítols, això t’ajudarà a arribar a molts usuaris que solen tenir el dispositiu en silenci.
Com veus es pot transmetre de tot, només cal tenir molt clar abans de començar què volem fer. Es tracta d’una eina molt poderosa que està guanyant terreny i que si es fa servir bé, ens pot ajudar a enfortir la marca i impactar entre els teus clients potencials.
Comentaris Oberts