Instagram és una de les xarxes socials més destacades avui en dia i amb més usuaris registrats. Per aquest motiu ha d’estar adaptant-se cada moment per tal de fer més efectiu el seu ús.
Ara mateix, tothom està parlant de les novetats que portarà l’aplicació aquest 2023 i la nova actualització que sortirà a la llum aquest febrer.
Nosaltres ens hem informat i venim a explicar-t’ho perquè no et perdis cap detall i estiguis al dia!
Canvis significatius a Instagram:
- Recol·locació del botó “crear”
- Canvi en el botó “botiga”
El canvi principal que hi haurà a Instagram serà que el botó de crear tornarà a la seva posició anterior, és a dir, al centre de la barra de sota perquè hi hagi un accés ràpid i directe a la publicació de nou contingut. Aquest canvi farà que tant el botó de Reels com el de tenda es recol·loquin en l’aplicació.
El botó de Reels se situarà al costat dret del botó de crear, traient-li importància, però mantenint-lo com a un botó principal, ja que amb l’aparició d’aquest format hi ha hagut molt contingut i ha ajudat a molts perfils a tenir més visites i visualitzacions als posts.
Per tant, el botó de botiga d’Instagram desapareixerà de la barra principal, però l’opció continuarà activa i es podrà comprar a partir d’altre contingut com les històries o els anuncis.
El 2022 l’aplicació va prendre una imatge més freda i incitava més als seus usuaris a comprar o vendre i es va deixar més de banda la creativitat i l’experiència dels usuaris. A partir d’aquests canvis Instagram vol per un pas enrere per continuar avançant i que els seus usuaris estiguin més contents que mai.
Comentaris Oberts