Després de l’èxit de les històries i d’anunciar que l’aplicació ja compta amb més de 1.000 milions d’usuaris, Instagram acaba d’iniciar i posar en marxa una nova eina.
Una plataforma que anima als usuaris de la xarxa a publicar vídeos més llargs i a crear el seu propi canal de continguts.
Quina funció té l’IGTV?
És una nova actualització d’instagram dedicada a la creació i visualització de vídeos verticals.
La utilitat del IGTV, serà molt similar a la d’una televisió clàssica. És a dir, en obrir l’aplicació es retransmeterà automàticament els vídeos publicats.
Els vídeos que apareixen, són publicats per un dels nostres seguidors o bé són suggerits basats en l’interès de l’usuari. No són vídeos en directe, si no vídeos de contingut que es pot editar prèviament.
És més aviat una plataforma a l’estil de YouTube on es pot veure el nombre d’usuaris que han visualitzat el vídeo, i on aquests també poden deixar els seus propis comentaris.
A diferència de YouTube, Instagram és una realitat que va néixer amb els mòbils, on els vídeos verticals són els més populars. Per això han volgut seguir amb aquest enfocament a la seva televisió, i està especialment dissenyada per veure en el telèfon mòbil.
També una altre diferència amb YouTube, és que els creadors del contingut IGTV, no cobren per les visualitzacions de les seves publicacions.
Com funciona?
Apareix una icona a la part superior dreta de la pantalla, al costat dels missatges privats. Una icona en forma de televisió que obre a una finestra plena de vídeos. Vídeos en vertical que poden durar entre 15 segons i 60 minuts.
A més a més, Instagram ha creat una nova aplicació específica per aquest nou projecte. L’usuari pot triar entre veure els vídeos des de la xarxa social o des de l’aplicació IGTV disponible per a Android i iOS.
Sigui des d’un lloc o un altre, l’usuari ha de crear el seu propi canal d’IGTV per poder publicar el contingut. El vídeo publicat el podrán veure tots els seguidors de l’usuari.
Instagram a la plataforma d’IGTV proposa vídeos dels que seguim, però també vídeos populars del moment, ja que un dels objectius, és oferir als usuaris vídeos dels seus creadors preferits i personatges influencers.
Comentaris Oberts