Com hauríem de gestionar la imatge corportativa a facebook?

Com hauríem de gestionar la imatge corportativa a facebook?

La imatge de marca a les xarxes socials és la primera impressió que els clients tindran de la teva empresa. Per tant, és molt important tenir cura especialment la identitat corporativa ja que aquesta serà la targeta de presentació de la teva companyia.

Com a empreses, no només hem de centrar-nos en la publicació i difusió d’informació en les xarxes socials. Definir l’estil i to de comunicació de la nostra empresa ÉS BÀSIC abans d’iniciar qualsevol estratègia digital.

Hem de tenir en compte el nostre logotip i tipografies, els colors corporatius de la nostra empresa i mostrar al públic una imatge gràfica i consolidada que representi la raó de ser de la nostra empresa, la visió i la missió.

Matisar que és fonamental que el nostre contingut sigui de qualitat ja que només a partir d’aquí podem començar a valorar quines xarxes socials que ens convé utilitzar i quina ha de ser la freqüència de publicació en cadascuna. No és el mateix publicar moltes coses de baix interès que actualitzar les nostres xarxes socials amb publicacions rellevants i elaborades.

És essencial entendre que hem de tractar cada xarxa social de manera diferent. En el blog d’avui donarem algunes pautes i recomanacions d’ús sobre com hauríem de publicar contingut a Facebook, la xarxa social per excel·lència.

Com hauríem de gestionar el Facebook si som una empresa?

  • Es recomana l’actualització periòdica de la pàgina amb informació rellevant per als nostres seguidors i sempre que es publiqui algun contingut s’ha de fer en nom de l’organisme i no de l’administrador.

  • Tots els continguts que es publiquin han de tenir un titular i una descripció que faciliti la comprensió, independentment que es tracti d’enllaç, fotos o vídeos. Utilitza diferents formats de tracció per cridar l’atenció dels teus seguidors com podrien ser els gifts. Si utilitzes un enllaç, intenta reduir la mida de la URL per fer el post més atractiu visualment.
  • Facebook permet fer esments a altres pàgines i perfils. Per tant, sempre que les fonts d’informació, interessats o implicats, estiguin a la xarxa, s’ha d’incloure una etiqueta amb la finalitat d’ajudar a establir sinergies. De totes maneres, és recomanable no permetre etiquetes en fotografies que no tinguin interès per a l’organització o que puguin perjudicar la seva imatge.
  • Pel què fa a la gestió dels comentaris, s’ha de respondre de forma corporativa als comentaris, a la major brevetat, dins el mateix espai on s’hagi fet la consulta. És aconsellable agrair a l’usuari la participació i afegir la resposta oportuna, clara i que li redirigeixi a l’enllaç on pugui trobar aquesta informació.
  • Si el comentari és inapropiat o impertinent, cal buscar la manera adequada de respondre. Si és vexatori ha la possibilitat d’ocultar-i fins i tot eliminar-lo. Cal no confondre els comentaris inapropiats o impertinents amb les queixes.

Amb més de 850 milions de usuaris repartits per tots els racons del planeta, Facebook és la xarxa social més gran del món y també la més atractiva pels anunciants. Esperem que amb aquests consells puguis gestionar el perfil de la teva empresa de manera correcta en aquesta xarxa social.

umbrella

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>