Guia per a crear una estratègia de màrqueting a les xarxes socials

Gràcies als anys d’experiència i treball en màrqueting digital i la gestió de xarxes socials, des de Girona Social Media et volem ajudar perquè puguis crear una estratègia de màrqueting per les teves xarxes socials, que serveixi com a guia per desenvolupar les accions en aquest entorn i d’ajuda per aconseguir l’èxit desitjat.

Així doncs, et proposen un pla estratègic, dividit en 8 punts, enfocat en les xarxes socials i a la seva repercussió en el teu negoci:

  • Escull i defineix els teus objectius. Et pots ajudar del mètode S.M.A.R.T.:
    • Específic (Specific)
    • Mesurable (Measurable)
    • Assumible (Attainable)
    • Rellevant (Relevant)
    • Amb data determinada (Time-bound)
  • Coneix el teu públic.
  • Estudia i analitza la competència.
  • Avalua les xarxes socials.
  • Escull els teus canals de comunicació i/o millora’ls.
  • Busca referents o fonts d’inspiració dins del sector.
  • Pauta i agenda els continguts que vols publicar.
  • Posa a prova, ajusta i millora l’estratègia definida.

Esperem que aquests punts t’ajudin a dur a terme un pla d’acció per les teves xarxes socials. Recorda que si tens qualsevol dubte o necessites que et donem un cop de mà ens pots contactar sense cap compromís!

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>