Gràcies als anys d’experiència i treball en màrqueting digital i la gestió de xarxes socials, des de Girona Social Media et volem ajudar perquè puguis crear una estratègia de màrqueting per les teves xarxes socials, que serveixi com a guia per desenvolupar les accions en aquest entorn i d’ajuda per aconseguir l’èxit desitjat.
Així doncs, et proposen un pla estratègic, dividit en 8 punts, enfocat en les xarxes socials i a la seva repercussió en el teu negoci:
- Escull i defineix els teus objectius. Et pots ajudar del mètode S.M.A.R.T.:
-
- Específic (Specific)
- Mesurable (Measurable)
- Assumible (Attainable)
- Rellevant (Relevant)
- Amb data determinada (Time-bound)
- Coneix el teu públic.
- Estudia i analitza la competència.
- Avalua les xarxes socials.
- Escull els teus canals de comunicació i/o millora’ls.
- Busca referents o fonts d’inspiració dins del sector.
- Pauta i agenda els continguts que vols publicar.
- Posa a prova, ajusta i millora l’estratègia definida.
Esperem que aquests punts t’ajudin a dur a terme un pla d’acció per les teves xarxes socials. Recorda que si tens qualsevol dubte o necessites que et donem un cop de mà ens pots contactar sense cap compromís!
Comentaris Oberts