Avui parlem de la longitud de les publicacions que realitzem a Facebook.
Molts clients ens pregunten “quanta informació puc donar als meus seguidors en un post?”, doncs la resposta no és exacte però existeix una xifra màgica que segons alguns estudis ens poden ajudar a aconseguir un major número d’interaccions en les publicacions; me gusta, comparticions, comentaris o tràfic cap a la web.
Quan parlem de posts ens referim al contingut que acompanya un enllaç, foto o vídeo que es comparteix. Aquest espai, que seria l’equivalent al dels tuits, permet un número il·limitat de caràcters, llavors, segons diversos estudis la longitud ideal és d’un màxim de 10 paraules, aproximadament entre 40 i 60 caràcters.
Si no podem fer-ho tan breu, el que cal evitar és que l’usuari o lector hagi de punxar en “Veure més” per llegir el text complet, el que passa quan es superen els 480-500 caràcters aproximadament.
Val la pena destacar que alhora de promocionar una publicació (tema del que parlarem més endavant en un altre article) Facebook limita el text a 90 caràcters.
Des de Girona Social Media volem acostar-vos a les xarxes socials i demostrar-vos que són una eina i canal de comunicació que suma dins de la teva empresa.
No et perdis les novetats setmanals del nostre blog i registra’t a la Newsletter!
Comentaris Oberts