De res serveix estar a xarxes socials si la teva visibilitat no és bona. Per això avui et donem algunes estratègies o consells per ajudar-te a millorar la teva visibilitat a les xarxes socials.
En l’actualitat, és essencial i indispensable ser present a les xarxes socials, ja que si no en disposes no existeixes per a la societat. I per aquest motiu, han esdevingut una estratègia de màrqueting principal per a qualsevol empresa o negoci.
Les xarxes socials són eines que aporten molts beneficis. Et permeten donar a conèixer el teu servei o producte a un alt abast de persones de diferents zones geogràfiques per un cost més baix, estar en contacte directe amb els clients potencials, crear una societat digital i finalment amb tot això aconsegueixes augmentar les vendes.
Per poder tenir tots aquests beneficis has de tenir una bona i cuidada presència a les xarxes. A continuació, t’explicarem unes estratègies que t’ajudaran a millorar la teva visibilitat:
Coneix el teu públic objectiu
Per poder tenir una bona presència a les xarxes socials primer de tot has de conèixer el públic al qual et vols dirigir i conèixer les seves necessitats i interessos. A partir d’aquí, sabràs el llenguatge al qual adreçar-te i hauràs de crear textos que poden cridar la seva atenció i oferir-los una solució als seus problemes.
Analitzar les hores d’activitat del teu públic objectiu
Un cop coneguis el teu públic objectiu, has d’investigar quins són els dies i les hores en què estan més actius a les xarxes. Perquè aquest estudi us ajudarà a conèixer quan és millor publicar i us possibilitarà augmentar la visibilitat.
Ofereix continguts de qualitat
És essencial tenir cura dels textos i les imatges que es posen a les xarxes, ja que sinó es pot transmetre una mala imatge de l’empresa. Aportar dades d’interès, amb textos sense faltes d’ortografia i amb una bona qualitat d’imatge permetrà que aconsegueixis una bona reputació digital.
Busca augmentar el trànsit de la teva web i la interacció a les xarxes
És molt important que totes les publicacions que facis a les xarxes intentis crear interacció entre els usuaris, fer que confiïn en tu per preguntar-te dubtes i que deixin comentaris amb la seva opinió. Per millorar-la, també pots incloure Call to Action, que significa indicar amb un botó als usuaris el que han de fer a continuació, per exemple seria convidar-los a descarregar un document. Una altra manera que et permetrà aconseguir més interacció és posant al teu perfil l’enllaç de la teva pàgina web o d’altres canals de xarxes, ja que causarà que més gent accedeixi per conèixer els teus serveis o productes i farà augmentar el teu trànsit.
Investigar els hashtags
Els hashtags permeten que puguis arribar a més usuaris i, per tant, primer de tot has d’investigar quins són els més adequats per a tu. Per triar-los has de tenir en compte que estiguin relacionats amb la teva empresa i producte o servei que ofereixes.
Estar alerta de les novetats
Perquè la teva visibilitat vaig augmentar has de publicar de manera regular i estar atent de les últimes novetats de les aplicacions per fer continguts que satisfacin les necessitats actuals dels usuaris.
Estàs seguint aquestes estratègies de màrqueting? Deixa’ns el teu comentari. A Girona Social Media us podem ajudar a portar les vostres xarxes socials d’una forma correcta i efectiva.
Comentaris Oberts