No importa quin tipus de negoci tinguis ni si acabes de començar o si ja fa temps que estàs en marxa. Les següents estratègies de màrqueting digital poden ajudar-te a potenciar els teus resultats, augmentar la teva visibilitat i millorar la imatge de la teva marca.
1.Posicionament SEO
Si tens una web o un blog i vols millorar la teva visibilitat en els cercadors, el SEO és essencial, especialment si tens una botiga en línia. Utilitza Google Keywords per identificar paraules clau rellevants i inclou-les en títols, subtítols i contingut. També és important etiquetar les imatges amb paraules clau.
2.Publicitat online
Les campanyes de publicitat en línia, tant a buscadors com a les xarxes socials, són molt efectives per guanyar visibilitat i incrementar les vendes. A més de donar-te a conèixer, t’ajuden a analitzar quins productes generen més interès i quins anuncis funcionen millor amb el teu públic. Et recomanem utilitzar Google Ads per optimitzar els teus resultats.
3.Xarxes socials
El teu públic objectiu passa molt de temps a les xarxes socials, així que aprofita aquest canal per atreure usuaris interessats en els teus productes o serveis. Publicar contingut no és suficient; és important seguir una estratègia digital que orienti les teves accions. Aposta per contingut de qualitat i diversifica les teves publicacions per no limitar-te només a les vendes.
4.Màrqueting de continguts
Incorporar les cerques informatives a la teva estratègia d’e-commerce, juntament amb les de venes, ajuda que les persones que busquen informació coneguin la teva marca a través del blog. També pots afegir un bàner al final dels articles per animar-los a subscriure’s, i començar a construir una relació.
5.E-mail màrqueting
Tot i que sovint s’oblida, l’email màrqueting és un dels canals amb millor retorn d’inversió. Les automatitzacions d’email són especialment efectives, a més de les newsletters i correus promocionals. És fonamental segmentar la teva audiència per oferir contingut de valor, a més de personalitzar els correus per fer-los més rellevants.
6.Inversió en UX
Crear una bona experiència d’usuari és essencial per a qualsevol web, app o plataforma, perquè els visitants puguin accedir al contingut sense ajuda. Cal garantir una navegació clara, accessibilitat, disseny responsive i estètica visual atractiva, així com utilitzar un llenguatge clar i un to coherent.
7.Anàlisi de dades
Una estratègia digital sense anàlisi de resultats no té sentit. Ja sigui a les xarxes socials, SEO, publicitat, és important que analitzis els KPI rellevants. Si ho fas bé, podràs identificar el que funciona amb el teu públic.
Seguint aquestes eines de màrqueting digital, podràs millorar la visibilitat en línia del teu negoci. Si necessites ajuda per gestionar la teva estratègia de màrqueting, contacta amb nosaltres i començarem a treballar-hi!
Els comentaris estan tancats.