El futbol femení,una nova tendència en el mercat publicitari

El futbol és l’esport rei, l’esport que mou més masses de les últimes dècades. Dintre del mercat publicitari sabem que és l’esport preferit per la majoria d’empreses. Grans multinacionals estan presents en les competicions més importants d’aquest esport com es tracten del Mundial o la Champions League. Però tot això només succeïa quan es tractava de futbol masculí.

Aquest any, en canvi, el protagonista en el mercat publicitari esportiu ha sigut el futbol femení, que ha celebrat el 8è Mundial de la FIFA de la seva història, a França. Els mitjans de comunicació, l’audiència i les empreses han enfocat la seva atenció en aquest esdeveniment molt més que altres anys.

 

En una anàlisi d’inversions publicitàries inicial es va estimar que les despeses en publicitat serien de 43 milions de dòlars. Una vegada acabat el Mundial, la firma de l’anàlisi revelava la despesa de 96 milions en total, més del doble de la xifra estimada al principi. La majoria d’aquestes inversions provenen del mercat nord-americà on la indústria del futbol femení es troba molt avançada respecte l’europea i a sobre és força reconeguda i apreciada. De fet, la selecció dels Estats Units va sortir campiona d’aquest Mundial amb algunes de les millors jugadores del món.

No obstant això, el mercat publicitari del futbol femení segueix estant molt per sota del masculí però també hem de dir que esta començant a agafar importància i això atrau moltes empreses a invertir cada cop més.

gestor

Comentarios recientes

Comentarios abiertos

Dejar un comentario

Puedes usar estas etiquetas HTML y atributos: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>