La xarxa social Twitter conté una secció en què es poden compartir emojis personalitzats, de manera que les publicacions són més atractives i donen a la plataforma més diversió i color. Aquests s’incorporen al teclejar els diferents hashtags, creant així una major interacció en ells. És per això que cada vegada més les marques estan invertint en aquest tipus de stickers.
La utilització de emojis per les marques incrementen fins a un 461%, ja que provoquen sentiments i somriures agradables cap a les marques que els utilitzen. Cada marca pot dissenyar els seus propis emojis personalitzats per a ser utilitzats amb les etiquetes.
Posant un exemple, Marvel ha volgut crear els seus propis emojis per Twitter aprofitant l’estrena de la seva nova pel·lícula. S’han dissenyat un total de 40 emojis, entre els quals podem trobar a Capità Amèrica, Iron Man, Thor, Hulk, i molts més.
Una altra gran producció que no s’ha perdut aquesta novetat ha estat Joc de Trons, que els va afegir per donar més animació als hashtags i intentar aconseguir més repercussió sobre la sèrie televisiva.
Perquè un usuari pugui utilitzar aquesta novetat de Twitter només cal incloure en el text un hashtag amb el nom del superheroi i la icona apareixerà automàticament a continuació.
Des de Girona Social Media us animem a utilitzar aquest tipus d’eines per poder incrementar les etiquetes dels vostres tweets.
Comentaris Oberts