L’última tendència en el màrqueting en línia es diu remàrqueting, o també retargeting. Bàsicament consisteix a realitzar campanyes d’anuncis personalitzades per als usuaris que ja han visitat la teva web.
Aquesta tendència tracta d’arribar als diferents usuaris que ja coneixen la marca i que tenen moltes més oportunitats, de manera que es crearan impactes personalitzats animant l’usuari a participar més. Primer de tot, l’usuari visita la pàgina web, seguidament en acceptar les “cookies” se li afegeix en una llista creada de remàrqueting i finalment es realitza aquesta campanya, que només podrà ser vista per ells.
Hi ha diferents tipus de remàrqueting:
– Estàndard: es mostren vídeos de display a les persones que han visitat la pàgina web.
– Dinàmic: mostra vídeos personalitzats en funció dels diferents productes que l’usuari ha visualitzat.
– Aplicacions mòbils: es visualitzen en Apps i llocs mòbils exclusivament.
– Anuncis de cerca: apareixen en fer cerques a Google, de manera que és més fàcil delimitar el target group.
Aquests són alguns tipus de la nova tendència en el màrqueting en línia. Què us sembla?
Comentaris Oberts