El remàrqueting

L’última tendència en el màrqueting en línia es diu remàrqueting, o també retargeting. Bàsicament consisteix a realitzar campanyes d’anuncis personalitzades per als usuaris que ja han visitat la teva web.

Aquesta tendència tracta d’arribar als diferents usuaris que ja coneixen la marca i que tenen moltes més oportunitats, de manera que es crearan impactes personalitzats animant l’usuari a participar més. Primer de tot, l’usuari visita la pàgina web, seguidament en acceptar les “cookies” se li afegeix en una llista creada de remàrqueting i finalment es realitza aquesta campanya, que només podrà ser vista per ells.

Hi ha diferents tipus de remàrqueting:

Estàndard: es mostren vídeos de display a les persones que han visitat la pàgina web.

Dinàmic: mostra vídeos personalitzats en funció dels diferents productes que l’usuari ha visualitzat.

Aplicacions mòbils: es visualitzen en Apps i llocs mòbils exclusivament.

Anuncis de cerca: apareixen en fer cerques a Google, de manera que és més fàcil delimitar el target group.

Aquests són alguns tipus de la nova tendència en el màrqueting en línia. Què us sembla?

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>