A dia d’avui el contingut de les xarxes socials està evolucionant a un ritme molt accelerat i, amb això, les formes de promocionar una empresa o servei. Tenim una necessitat que és la interacció amb el món.
En els últims mesos hem vist com els vídeos en directe també han crescut i han estat rebuts d’una manera molt positiva. Però, són útils per a les empreses?
Doncs podem afirmar que sí, els vídeos en directe són una excel·lent eina dins una estratègia de social media. Alguns dels avantatges que proporcionen aquests tipus de vídeos són:
- Informació a temps real.
- Alt abast, ja que pot arribar a un major nombre de persones i de diferents llocs.
- Econòmic, degut a que amb només és necessari un telèfon i connexió a internet (que avui en dia la majoria de persones en té).
- Pot fer-se viral. Si la informació proporcionada i comentada al vídeo és interessant i rellevant, els teus seguidors i clients podrien viralitzar-lo.
- Dóna un valor més humà a la teva empresa, perquè apropes a les persones al teu negoci des de les seves llars.
- També crea i fomenta una major interacció, ja que poden comentar, donar opinions, dubtes, etc., en el mateix moment que s’està realitzant el vídeo i poden ser contestades personalment.
Un estudi fet per Hubspot revela que un 81% de les marques estan fent servir aquesta eina que ofereixen les xarxes socials.
I tu, ja has aplicat aquesta tendència a la teva empresa o marca?
Comentaris Oberts