El contingut en directe està de moda

A dia d’avui el contingut de les xarxes socials està evolucionant a un ritme molt accelerat i, amb això, les formes de promocionar una empresa o servei. Tenim una necessitat que és la interacció amb el món.

En els últims mesos hem vist com els vídeos en directe també han crescut i han estat rebuts d’una manera molt positiva. Però, són útils per a les empreses?

Doncs podem afirmar que , els vídeos en directe són una excel·lent eina dins una estratègia de social media. Alguns dels avantatges que proporcionen aquests tipus de vídeos són:

  • Informació a temps real.
  • Alt abast, ja que pot arribar a un major nombre de persones i de diferents llocs.
  • Econòmic, degut a que amb només és necessari un telèfon i connexió a internet (que avui en dia la majoria de persones en té).
  • Pot fer-se viral. Si la informació proporcionada i comentada al vídeo és interessant i rellevant, els teus seguidors i clients podrien viralitzar-lo.
  • Dóna un valor més humà a la teva empresa, perquè apropes a les persones al teu negoci des de les seves llars.
  • També crea i fomenta una major interacció, ja que poden comentar, donar opinions, dubtes, etc., en el mateix moment que s’està realitzant el vídeo i poden ser contestades personalment.

Un estudi fet per Hubspot revela que un 81% de les marques estan fent servir aquesta eina que ofereixen les xarxes socials.

I tu, ja has aplicat aquesta tendència a la teva empresa o marca?

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>