Consells per crear una estratègia de Màrqueting a Twitter

Twitter s’ha convertit en una de les xarxes social més importants del moment, concretament la cinquena més popular a nivell mundial, i amb un volum mensual de 339 milions d’usuaris actius.

Quins son els aspectes que fan aconsellable crear una estratègia de màrqueting en aquesta xarxa?

  • Alt flux d’informació en temps real.
  • És el mitja de comunicació oficial de moltes marques.
  • Permet realitzar escolta social, ja que és una xarxa social amb contingut majoritàriament públic.

Com creem un pla d’acció?

  • Estableix objectius clars i mesurables.
  • Segueix i analitza la teva competència.
  • Crea pautes d’estil i to per mantenir unes comunicacions consistents i clares.
  • Elabora un calendari de publicació de continguts, estalviaràs esforç i evitaràs estrès.
  • Mesura el teu impacte un cop posada en marxa la teva estratègia, permetrà avaluar i reajustar, en cas necessari, el teu esforç i assoliment d’objectius.

Esperem que aquests petits consells t’ajudin, a tu i a la teva empresa, a utilitzar millor Twitter. Si necessites més assessorament professional no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres!

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>