Twitter s’ha convertit en una de les xarxes social més importants del moment, concretament la cinquena més popular a nivell mundial, i amb un volum mensual de 339 milions d’usuaris actius.
Quins son els aspectes que fan aconsellable crear una estratègia de màrqueting en aquesta xarxa?
- Alt flux d’informació en temps real.
- És el mitja de comunicació oficial de moltes marques.
- Permet realitzar escolta social, ja que és una xarxa social amb contingut majoritàriament públic.
Com creem un pla d’acció?
- Estableix objectius clars i mesurables.
- Segueix i analitza la teva competència.
- Crea pautes d’estil i to per mantenir unes comunicacions consistents i clares.
- Elabora un calendari de publicació de continguts, estalviaràs esforç i evitaràs estrès.
- Mesura el teu impacte un cop posada en marxa la teva estratègia, permetrà avaluar i reajustar, en cas necessari, el teu esforç i assoliment d’objectius.
Esperem que aquests petits consells t’ajudin, a tu i a la teva empresa, a utilitzar millor Twitter. Si necessites més assessorament professional no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres!
Comentaris Oberts