Com triar el hashtag perfecte?

Avui en dia els hashtags estan per tot arreu i tenen una gran utilitat.  Aquests tenen utilitats molt diverses com la d’afegir valor a les campanyes, transmeten esdeveniments, notícies a temps real, creen conversacions amb les marques i proporcionen contingut valuós per part dels usuaris.

Els hashtags són la nova revolució cultural. I és precisament per això que s’ha de triar sempre el que sigui més adient per la teva marca.

Uns consells per a triar els hashtags perfectes són:

  1. Ha de ser concís: Com més curt sigui millor, ja que serà més fàcil de llegir i d’integrar a qualsevol format i canal.
  2. Senzill: És recomanable no incloure inicials ni números molt llargs, tampoc paraules complicades. El hashtag perfecte és aquell que es recorda sense problema i és atractiu.
  3. També ha de ser social: Això és el que crea que el hashtag generi i concentri una conversació al voltant d’aquest. Cal que la marca el comenci a utilitzar i donar-li un format i contingut rellevant per la comunitat.
  4. Un altre aspecte és que ha de ser únic: no utilitzis hashtags ja existents, és millor fer un únic per la marca i així no es barrejarà amb altres conversacions. El hashtag pot reflectir el teu missatge i/o marca.
  5. Finalment, ha d’estar a tot arreu. Un cop es crea un hashtag la finalitat és que es faci viral i així el coneixement de la marca augmentarà.

Aquests són alguns dels tips més importants a l’hora de crear un hashtag. Nosaltres som experts en xarxes socials i et podem ajudar a crear el teu; comencem?

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>