Si ets propietari o propietària d’una empresa amb presència online o simplement estàs treballant en una, segur que alguna vegada t’has informat per saber de quina manera pots incrementar la interacció amb els teus clients.
Per cridar l’atenció d’un client, primerament, caldrà conèixer-lo, i per fer-ho, hauràs de saber quins són els seus temes d’interès i de quina manera es comuniquen a través de les xarxes socials. Així mateix, és important anar publicant de manera recurrent per mantenir el contacte amb ells.
Un aspecte que cal tenir en compte és que els clients volen parlar amb persones reals a través de les xarxes socials. Per tant, hauràs mostrar-te com una empresa real que es preocupa pels clients i que els escolta. Si aconsegueixes transmetre això, et guanyaràs la seva confiança i com a conseqüència el seu feedback.
El tipus de publicacions és un factor que té influència en les interaccions. És normal que aquelles que només aporten informació tinguin una interacció més baixa o nul·la per part dels clients. En canvi, si es realitzen publicacions que requereixin la participació de les persones, encara que només es tracti d’una pregunta, incrementarà la seva interacció.
Tu què opines? Què publicacions són les que inciten a interaccionar?
Comentaris Oberts