Com contestar a comentaris negatius sense perdre les formes?

Avui dia, ni tan sols els més excel·lentíssims negocis s’escapen de les crítiques d’un client insatisfet.

Cadascú viu les experiències amb un producte o servei d’una forma diferent, per aquesta raó, quan les coses es posen negres, és important saber com hem de reaccionar.

A continuació et deixem un parell de consells perquè sàpigues com afrontar les crítiques negatives:

Primerament, t’has de disculpar breument, de forma clara i concisa. Pensa que com menys parlis, menys oportunitats tindran de rebatre’t.

Per altra banda, és molt important saber demostrar que et preocupa la satisfacció del client, això sempre jugarà un punt a favor teu. És molt important que li ofereixis una resposta que el faci sentir valorat, que li doni a entendre que la teva prioritat és la seva satisfacció, no li proporcionis una resposta buida i automàtica.

Les persones, en moltes ocasions, tendim a potenciar els aspectes negatius per sobre dels positius. Si aquest és el teu cas, aprofita l’oportunitat per contrastar la situació amb un benefici.

Per exemple, si es queixen del preu dels teus productes, justifica-ho parlant sobre la qualitat de la teva matèria primera.

Finalment, evita que la conversa es converteixi en una baralla davant de tothom, desvia-la a un altre canal més personal per tal solucionar-la i no fer-la créixer més.

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>