El Dia del Disseny Gràfic és una ocasió especial per a valorar la influència del disseny gràfic en diferents àrees, com les xarxes socials i l’àmbit empresarial. Per Girona Social Media, aquesta data és una oportunitat única per …
LLEGIR MÉSSi estàs buscant maximitzar l’impacte del teu contingut a Instagram, has arribat al lloc correcte! A continuació, et presentem les mesures actualitzades per a les teves imatges en aquesta popular plataforma, per si encara no ho tenies del …
LLEGIR MÉSLa importància d’invertir en SEO (Search Engine Optimization) més que una necessitat, és una prioritat. Ser visible en la xarxa marca un línia molt fina entre ser present i ser invisible per al teu públic objectiu. Importa, no …
LLEGIR MÉST’has decidit a promocionar el teu negoci o la teva marca a Instagram i no saps què fer? En aquesta entrada de blog et deixem alguns passos i consells molt útils que et faran triomfar amb els teus …
LLEGIR MÉSSaps que són les xarxes socials horitzontals i verticals? T’ho expliquem a continuació. Xarxes Socials horitzontals: Són el tipus de xarxes socials generals, on qualsevol tipus d’usuari pot entrar i participar d’elles, sense tenir a priori característiques comunes. …
LLEGIR MÉSSaps que es un fake follower? T’ho expliquem a continuació. Fake follower o falsos seguidors: Els falsos seguidors o fake followers a Instagram, són perfils que no són reals, sinó que s’han creat amb una única funció, seguir …
LLEGIR MÉSCopywriting és un art relacionat amb la redacció de continguts digitals. Una tècnica consistent en la creació de textos comercials (copy) que de manera persuasiva serveix per convèncer el lector que dur a terme una determinada acció és …
LLEGIR MÉSQuè són les ressenyes? Les ressenyes de clients a Google, són una eina molt valuosa, tant per a Google, com per al teu negoci o la teva marca, ja que ens permet fer un seguiment de les valoracions …
LLEGIR MÉSEl creixement orgànic a Instagram és un concepte que consisteix en l’augment progressiu i natural del nombre de seguidors, les interaccions i l’abast d’un perfil, sense recórrer a eines o tàctiques de pagament. Consisteix a crear contingut rellevant, …
LLEGIR MÉSTots coneixem Instagram, la gran plataforma posicionada com una de les xarxes socials més utilitzades per influencers i marques. Tant és així, que l’aplicació ha anat afegint noves funcions dirigides a influencers, artistes o marques que comptin amb …
LLEGIR MÉS