Molt s’ha comentat sobre el que s’ha d’escriure a les xarxes socials, però alguna vegada t’has preguntat el que pots escoltar a través d’aquestes plataformes? A això se l’anomena Social Listening. “Social Listening és la major aportació de …

LLEGIR MÉS

Si tens un compte personal a alguna de les xarxes socials més conegudes estem ben segurs que, sense ni tan sols adonar-te’n, segueixes a més d’un influencer. Si no és així, com a mínim n’hauràs sentit a parlar …

LLEGIR MÉS

Instagram té actualment 700 milions d’usuaris actius i es preveu que el pròxim any arribi als mil milions. Per això, amb un creixement d’usuaris del 50% durant aquest any, és una parada obligatoria per a qualsevol marca. Instagram …

LLEGIR MÉS

El màrqueting de continguts forma part de l’inbound màrqueting, i consisteix en crear contingut rellevant per atraure al teu públic objectiu. La seva funció principal és convertir aquest públic objectiu en clients. Es centra en la idea que …

LLEGIR MÉS

Com fer que la teva publicació arribi a moltes més persones? Avui et donarem alguns trucs per aconseguir arribar al màxim públic possible. Últimament Facebook ha estat modificant i canviant el seu algoritme, de tal manera que ara …

LLEGIR MÉS

WordPress és un sistema de gestió de continguts que et permet crear blogs i pàgines web sense tenir masses coneixements tècnics en programació informàtica. Aquest sistema de gestió de continguts ha anat a l’alça en els últims anys …

LLEGIR MÉS

Quan comencem a realitzar comunicació a les xarxes socials, un dubte que hem de resoldre abans de posar-nos mans a l’obra és quin objectiu volem assolir amb aquesta tècnica comunicativa i, especialment, quina fita final aconseguim: vendre marca, …

LLEGIR MÉS