Molt s’ha comentat sobre el que s’ha d’escriure a les xarxes socials, però alguna vegada t’has preguntat el que pots escoltar a través d’aquestes plataformes? A això se l’anomena Social Listening. “Social Listening és la major aportació de …
LLEGIR MÉSSi tens un compte personal a alguna de les xarxes socials més conegudes estem ben segurs que, sense ni tan sols adonar-te’n, segueixes a més d’un influencer. Si no és així, com a mínim n’hauràs sentit a parlar …
LLEGIR MÉSInstagram té actualment 700 milions d’usuaris actius i es preveu que el pròxim any arribi als mil milions. Per això, amb un creixement d’usuaris del 50% durant aquest any, és una parada obligatoria per a qualsevol marca. Instagram …
LLEGIR MÉSSi busques fotos per crear dissenys, completar les teves publicacions a les xarxes socials i/o il·lustrar els posts del teu blog, has de ser conscient que no és vàlid publicar qualsevol imatge d’internet perquè pot tenir drets d’autor. …
LLEGIR MÉSEl màrqueting de continguts forma part de l’inbound màrqueting, i consisteix en crear contingut rellevant per atraure al teu públic objectiu. La seva funció principal és convertir aquest públic objectiu en clients. Es centra en la idea que …
LLEGIR MÉSCom fer que la teva publicació arribi a moltes més persones? Avui et donarem alguns trucs per aconseguir arribar al màxim públic possible. Últimament Facebook ha estat modificant i canviant el seu algoritme, de tal manera que ara …
LLEGIR MÉSDes de l’aparició de Twitter i durant els seus últims anys, la presència de hashtags ha proliferat en general a totes les Xarxes Socials. Tant és així, que avui en dia els utilitzem per permetre a diferents usuaris …
LLEGIR MÉSWordPress és un sistema de gestió de continguts que et permet crear blogs i pàgines web sense tenir masses coneixements tècnics en programació informàtica. Aquest sistema de gestió de continguts ha anat a l’alça en els últims anys …
LLEGIR MÉSQuan comencem a realitzar comunicació a les xarxes socials, un dubte que hem de resoldre abans de posar-nos mans a l’obra és quin objectiu volem assolir amb aquesta tècnica comunicativa i, especialment, quina fita final aconseguim: vendre marca, …
LLEGIR MÉSSi us diem el nom Steve Wilhite i la companyia CompuServe, no us sonen de res, oi? Doncs els seus papers en la història de la informàtica són fonamentals per entendre una de les tendències més fortes a …
LLEGIR MÉS