El blog és un lloc web constantment actualitzat amb un format de publicació denominat cronològicament invers, és a dir, que de forma general el primer que es visualitza o apareix és allò últim que ha estat publicat. Els …
LLEGIR MÉSQuan engeguem una campanya publicitària, els principals objectius que podem voler assolir són, entre d’altres, captar clients interessats, vendre de forma directa o aconseguir visites a la nostra pàgina web. D’aquesta manera una landing page o pàgina d’aterratge, …
LLEGIR MÉSEn l’actualitat i dins el sector empresarial es va introduint, cada cop més, la idea d’estar present en les plataformes on s’involucren les relacions amb usuaris. A través de les xarxes socials es busca la reputació de la …
LLEGIR MÉSCada dia més persones s’animen a realitzar compres per internet per la seva seguretat i comoditat. Això ha portat al fet que cada vegada més empreses s’animin a obrir una botiga en línia per vendre els seus productes. …
LLEGIR MÉSQuan comencem a estudiar possibilitats per a la nostra web, un dels dubtes que se’ns planteja és quin hosting escollir. El dubte creix quan observem que podem obtenir característiques semblants a un de pagament a hosting que són …
LLEGIR MÉSSi haguéssim de comparar el sector de la comunicació amb algun objecte, podria ser perfectament un tren que avança constantment, el qual passa poc temps a cada parada per dirigir-se a una de nova ràpidament. La constant innovació …
LLEGIR MÉSLa imatge de marca a les xarxes socials és la primera impressió que els clients tindran de la teva empresa. Per tant, és molt important tenir cura especialment la identitat corporativa ja que aquesta serà la targeta de …
LLEGIR MÉSCada vegada t’és més complicat atraure un major nombre de persones a les xarxes socials? En el post d’avui parlarem sobre alguns trucs psicològics que podem utilitzar per crear unes bones publicacions i com adaptar el contingut que …
LLEGIR MÉSCom tots sabem, un dels objectius principals de les marques a les xarxes socials és aconseguir nous seguidors. Però sovint es preocupen més per aconseguir-ne de nous que d’inspirar als que ja tenen i construir relacions entre seguidors …
LLEGIR MÉSTots sabem que tenir una bona imatge de marca pot portar-te beneficis i generar una reputació online positiva, i ni més ni menys parlem que un possible client t’esculli a tu abans que a la teva competència. Però, …
LLEGIR MÉS