El desenvolupament de la tecnologia de smartphones i tablets ha repercutit en l’ evolució considerable del màrqueting dissenyat especialment per a dispositius mòbils. El tret més característic és que el mòbil és considerat un objecte més personal que …

LLEGIR MÉS

Les botigues de comerç online tenen com a principal objectiu fer un anàlisis de dades i informació per tal que el negoci sigui el més rendible possible. Dins de les diferents opcions que hi podem trobar (cada empresa és diferent) …

LLEGIR MÉS

En l’actualitat veiem que moltes empreses segueixen trobant essencial la línia del producte, preu, promoció i distribució com a element inamovible en la seva producció. Tot i això, el màrqueting digital ha fet revolucionar i desenvolupar un nou paradigma que ha estimulat a diferents sectors …

LLEGIR MÉS

Actualment  la publicidat exerceix un protagonisme molt elevat dins de les xarxes socials. L’aparició de les xarxes ha fet canviar de forma rellevant el que fins ara havia sigut el màrqueting més tradicional. La possibilitat de realització de …

LLEGIR MÉS