Un negoci de comerç electrònic no només és una plataforma tecnológica, que és el que els usuaris poden veure quan naveguen per Internet a la recerca de productes, sinó que també es compon d’altres sistemes integrats a la …
LLEGIR MÉSEl desenvolupament de la tecnologia de smartphones i tablets ha repercutit en l’ evolució considerable del màrqueting dissenyat especialment per a dispositius mòbils. El tret més característic és que el mòbil és considerat un objecte més personal que …
LLEGIR MÉSLes botigues de comerç online tenen com a principal objectiu fer un anàlisis de dades i informació per tal que el negoci sigui el més rendible possible. Dins de les diferents opcions que hi podem trobar (cada empresa és diferent) …
LLEGIR MÉSCom és evident, i en el comerç electrònic es fa més palpable, ja que no tenim relacions físiques, és important establir una molt bona relació amb el client. Dins dels diferents paràmetres que poden portar a la compra …
LLEGIR MÉSActualment el màrqueting de continguts ha portat al sector corporatiu a una dimensió anteriorment inimaginable. El fet diferencial d’aquesta tipologia de màrqueting és sense cap mena de dubte la marca personalitzada. És a dir, la firma d’autor que representa l’essència …
LLEGIR MÉSEn els últims dos anys s’ha constatat el creixement exponencial del comerç electrònic a través de l’ús de la tecnologia mòbil. De fet, no és casualitat que la venda de telèfons intel·ligents hagi gairebé duplicat la xifra en …
LLEGIR MÉSÉs conegut per tothom els beneficis que aporta estar dins el món del social media per una empresa. Tot i això, hi ha moltes d’elles que creuen que qualsevol cosa és viable dins el món digital i res …
LLEGIR MÉSEn l’actualitat veiem que moltes empreses segueixen trobant essencial la línia del producte, preu, promoció i distribució com a element inamovible en la seva producció. Tot i això, el màrqueting digital ha fet revolucionar i desenvolupar un nou paradigma que ha estimulat a diferents sectors …
LLEGIR MÉSEn els últims anys han sorgit noves oportunitats de negoci en el món digital. Tot això ha vingut donat en gran part per les noves necessitats del client, sobretot amb la voluntat d’obtenir un producte o servei de …
LLEGIR MÉSActualment la publicidat exerceix un protagonisme molt elevat dins de les xarxes socials. L’aparició de les xarxes ha fet canviar de forma rellevant el que fins ara havia sigut el màrqueting més tradicional. La possibilitat de realització de …
LLEGIR MÉS