La xarxa social Twitter conté una secció en què es poden compartir emojis personalitzats, de manera que les publicacions són més atractives i donen a la plataforma més diversió i color. Aquests s’incorporen al teclejar els diferents hashtags, …

LLEGIR MÉS

Actualment, les xarxes socials són les plataformes preferides dels usuaris augmentant any rere any la seva popularitat. En els inicis del funcionament de les xarxes socials, els índexs d’usuaris no arribaven ni a la meitat dels 1.000 milions …

LLEGIR MÉS

El màrqueting o publicitat subliminal consisteix en enviar un missatge o una senyal al nostre subconscient i incitar-nos a comprar o consumir una marca, producte o servei inconscientment. I com funciona? Doncs bé, tot i que l’ull humà …

LLEGIR MÉS

La xarxa social Twitter fa molts anys que existeix en les nostres vides, és per això que creiem que sabem els seus trucs i utilitats. Però sabies que la plataforma compta amb un cercador avançat? Twitter Search ser …

LLEGIR MÉS

Actualment, Instagram és la xarxa social més utilitzada per la societat. Aquesta, es basa a penjar contingut visual a la xarxa. En un primer moment era utilitzada únicament per a joves, però a poc a poc ha anat …

LLEGIR MÉS

El món canvia i evoluciona diàriament, i Mark Zuckerberg (el creador de Facebook) no es queda enrere i ha implementat noves novetats en les seves plataformes online. Mantenir-se al dia és una de les coses més important per …

LLEGIR MÉS

Actualment el terme del Big Data està molt de moda entre les empreses. Es tracta de la recopilació d’un gran volum de dades, en què la capacitat del software convencional no la pot gestionar. Aleshores, estem parlant d’una infraestructura tecnològica …

LLEGIR MÉS

Segur que més d’una vegada has comprat un producte sense necessitar-lo i, un cop arribes a casa, et preguntes: per què? Doncs bé, d’entre altres estímuls, el màrqueting emocional en té part de culpa i en aquest post …

LLEGIR MÉS

L’any 2019 es caracteritza per la consolidació de nous conceptes, com per exemple Employer Branding, Social Selling i Buyer persona. Aquests, trenquen la idea tradicional de la comunicació empresarial. El concepte de Employer Branding prové dels anys 60 i amb l’auge …

LLEGIR MÉS