Twitter s’ha convertit en una de les xarxes social més importants del moment, concretament la cinquena més popular a nivell mundial, i amb un volum mensual de 339 milions d’usuaris actius. Quins son els aspectes que fan aconsellable …
LLEGIR MÉSGoogle My Business és una eina gratuïta de Google que permet als negocis, amb espai físic, la possibilitat d’administrar com aquests apareixen en l’opció del buscador i dels mapes. No tens un compte de Google My Business encara? …
LLEGIR MÉSLes imatges que acompanyen qualsevol publicació d’una empresa són un element molt important, ja que generalment és la primera cosa que capta l’atenció dels usuaris, per tant, un component d’interacció bàsic. Tenint en compte aquesta idea, és necessari …
LLEGIR MÉSGràcies als anys d’experiència i treball en màrqueting digital i la gestió de xarxes socials, des de Girona Social Media et volem ajudar perquè puguis crear una estratègia de màrqueting per les teves xarxes socials, que serveixi com …
LLEGIR MÉSDe forma general, l’escolta social és una tècnica basada en la monitorització, seguiment i anàlisi dels canals de comunicació i mitjans socials on participa una empresa. Aplicant aquest recurs de màrqueting es pot esbrinar mencions i converses on …
LLEGIR MÉSEl model de negoci dropshipping cada dia està obtenint més repercussió i per això volem que el màxim de persones s’adoni del que realment està comprant. El dropshipping és un mètode d’enviament i lliurament de comandes minoristes en …
LLEGIR MÉSEn aquest article et donarem uns consells molt útils, que potser ja coneixes, però que s’obliden amb freqüència i no es tenen en compte. Agafa paper i bolígraf; aquí venen! Utilitza paraules clau. Si en el teu text …
LLEGIR MÉSCada vegada s’inverteix més temps a les xarxes socials, també el número d’usuaris augmenta en aquestes plataformes. Llavors, perquè no vendre directament des d’elles? Instagram va llançar “Instagram Shopping“, que permet convertir el teu compte en una botiga en …
LLEGIR MÉSQuan a nivell mundial o a nivell estatal s’està patint una crisi o una emergència, no podem actuar com si res estigués passant a les nostres xarxes. Però, com hem d’actuar? S’ha d’actuar ajudant a les audiències i …
LLEGIR MÉSA dia d’avui el contingut de les xarxes socials està evolucionant a un ritme molt accelerat i, amb això, les formes de promocionar una empresa o servei. Tenim una necessitat que és la interacció amb el món. En …
LLEGIR MÉS