
Saps que són les 4P del màrqueting? El Producte, el Preu, el Punt de venda i la Promoció són quatre variables que tenen com a objectiu explicar el funcionament d’una manera integral del màrqueting dins d’una empresa. Aquestes …
READ MORESaps que són les 4P del màrqueting? El Producte, el Preu, el Punt de venda i la Promoció són quatre variables que tenen com a objectiu explicar el funcionament d’una manera integral del màrqueting dins d’una empresa. Aquestes …
READ MORESaps que és el màrqueting relacional? Es tracta d’un tipus de màrqueting que utilitza tècniques per millorar la comunicació amb els clients ajudant-los en el procés de compra i incrementar, de manera conseqüent, la seva fidelitatamb l’empresa. Aquest …
READ MOREQuè és el màrqueting digital? El màrqueting digital consisteix a utilitzar internet i les tecnologies de la informació per apropar-se als clients reals i potencials. Així, l’empresa en qüestió, ofereix un espai digital per facilitar les transaccionsdels clients. …
READ MOREPerquè les empreses segueixin funcionant correctament, és important que portin a terme un estudi per conèixer quines coses funcionen en l’empresa i quines s’haurien de canviar. Actualment, existeixen moltes eines per realitzar aquests estudis, una d’elles és l’anàlisi …
READ MOREL’Eye Tracking consisteix a registrar el moviment ocular sobre una superfície. En el cas que la superfície sigui una pantalla i s’estigui observant una pàgina web, aquesta avaluació permetrà saber els llocs en els quals s’ha passat més …
READ MOREAmb el pas dels anys, les xarxes socials han anat adquirint tanta importància que resulta complicat pensar com seria la nostra vida sense elles. Ens hem acostumat molt ràpidament a poder interactuar en qualsevol moment amb qualsevol persona …
READ MOREQuan és millor publicar a Instagram? Serà millor publicar al matí o a la tarda? Si ets usuari d’un compte d’Instagram, segur que t’has fet aquestes preguntes més d’una vegada per saber quin és el moment més adequat …
READ MORELes analítiques d’Instagram són la millor forma de veure si el teu temps i pressupost invertit a aquesta xarxa social estan donant els seus fruits. Per això, hem de saber on trobar totes les dades més rellevants i …
READ MOREPer a una empresa, tenir presència digital consisteix a incorporar la seva marca en el món d’Internet a través de la creació d’una pàgina web, un bloc, un compte a les xarxes socials, un anunci als cercadors, etc. …
READ MOREActualment, més de 30 milions de negocis fan servir LinkedIn per a empreses; no només amb l’objectiu de trobar nous empleats, sinó també per a establir contactes, connectar amb altres empreses i aconseguir vendes. Una pàgina d’empresa de …
READ MORE