Segurament moltes vegades hauràs sentit parlar del Customer Journey, encara que pot ser que ho hagis fet utilitzant un altre nom per designar-lo, com per exemple, el viatge de client. Però, què és? El Customer Journey es refereix …
LLEGIR MÉSSaps que són les 4P del màrqueting? El Producte, el Preu, el Punt de venda i la Promoció són quatre variables que tenen com a objectiu explicar el funcionament d’una manera integral del màrqueting dins d’una empresa. Aquestes …
LLEGIR MÉSSaps que és el màrqueting relacional? Es tracta d’un tipus de màrqueting que utilitza tècniques per millorar la comunicació amb els clients ajudant-los en el procés de compra i incrementar, de manera conseqüent, la seva fidelitatamb l’empresa. Aquest …
LLEGIR MÉSQuè és el màrqueting digital? El màrqueting digital consisteix a utilitzar internet i les tecnologies de la informació per apropar-se als clients reals i potencials. Així, l’empresa en qüestió, ofereix un espai digital per facilitar les transaccionsdels clients. …
LLEGIR MÉSPerquè les empreses segueixin funcionant correctament, és important que portin a terme un estudi per conèixer quines coses funcionen en l’empresa i quines s’haurien de canviar. Actualment, existeixen moltes eines per realitzar aquests estudis, una d’elles és l’anàlisi …
LLEGIR MÉSL’Eye Tracking consisteix a registrar el moviment ocular sobre una superfície. En el cas que la superfície sigui una pantalla i s’estigui observant una pàgina web, aquesta avaluació permetrà saber els llocs en els quals s’ha passat més …
LLEGIR MÉSAmb el pas dels anys, les xarxes socials han anat adquirint tanta importància que resulta complicat pensar com seria la nostra vida sense elles. Ens hem acostumat molt ràpidament a poder interactuar en qualsevol moment amb qualsevol persona …
LLEGIR MÉSQuan és millor publicar a Instagram? Serà millor publicar al matí o a la tarda? Si ets usuari d’un compte d’Instagram, segur que t’has fet aquestes preguntes més d’una vegada per saber quin és el moment més adequat …
LLEGIR MÉSLes analítiques d’Instagram són la millor forma de veure si el teu temps i pressupost invertit a aquesta xarxa social estan donant els seus fruits. Per això, hem de saber on trobar totes les dades més rellevants i …
LLEGIR MÉSPer a una empresa, tenir presència digital consisteix a incorporar la seva marca en el món d’Internet a través de la creació d’una pàgina web, un bloc, un compte a les xarxes socials, un anunci als cercadors, etc. …
LLEGIR MÉS