En el màrqueting digital existeixen molts conceptes propis del sector que s’utilitzen per designar accions característiques que es duen a terme per al seu bon funcionament. En coneixes molts d’ells? A continuació, t’expliquem el significat d’alguns d’ells. Generar …
LLEGIR MÉSSi t’interessa el món d’Internet, segurament sabràs què és un Pop-up, però si no és així, i no et sona de res, no et preocupis perquè t’ho expliquem a continuació. I bé, un Pop-up, també conegut com una …
LLEGIR MÉSSaps el que és el posicionament de marca? Has sentit parlar d’aquest concepte alguna vegada? Si estàs treballant en una empresa de màrqueting o t’interessa el tema, segur que saps del que estem parlant, però si no és …
LLEGIR MÉSTot negoci ha de tenir en compte una sèrie de factors que poden influir de manera directa en el funcionament de l’empresa. En màrqueting és molt important analitzar les 5 forces de Porter. Saps quines són? Has sentit …
LLEGIR MÉSSi ets propietari o propietària d’una empresa amb presència online o simplement estàs treballant en una, segur que alguna vegada t’has informat per saber de quina manera pots incrementar la interacció amb els teus clients. Per cridar l’atenció …
LLEGIR MÉSSi estàs pensant a crear una empresa o en millorar-ne una de ja existent, t’interessarà el que t’expliquem a continuació. Hi ha una eina molt utilitzada en els plans de màrqueting que es coneix com el model Canvas. …
LLEGIR MÉSLes empreses no estan soles en el mercat, això és una cosa lògica, però de vegades se’ns oblida la importància de conèixer l’entorn per dur a terme la nostra activitat. I és que, conèixer l’entorn ens aporta la …
LLEGIR MÉSHas sentit parlar alguna vegada sobre les KPI ‘s? Saps el que signifiquen aquestes sigles? El concepte de KPI (Key Performance Indicator) es refereix a una sèrie de mètriques que ajuden a les empreses a valorar si les …
LLEGIR MÉSSegurament, la majoria de les vegades que has estat navegant per Internet t’haurà aparegut un pop up que et pregunta si vols acceptar les cookies de la pàgina web, no és així? És probable que ja sàpigues el …
LLEGIR MÉSSegmentar clients és una tècnica molt important que les empreses no haurien d‘oblidar. I això per què? Dirigir-se a molta gent amb un mateix missatge pot resultar molt complicat perquè cada persona és diferent i els seus gustos …
LLEGIR MÉS