En el màrqueting digital existeixen molts conceptes propis del sector que s’utilitzen per designar accions característiques que es duen a terme per al seu bon funcionament. En coneixes molts d’ells? A continuació, t’expliquem el significat d’alguns d’ells. Generar …

LLEGIR MÉS

Si t’interessa el món d’Internet, segurament sabràs què és un Pop-up, però si no és així, i no et sona de res, no et preocupis perquè t’ho expliquem a continuació. I bé, un Pop-up, també conegut com una …

LLEGIR MÉS

Saps el que és el posicionament de marca? Has sentit parlar d’aquest concepte alguna vegada? Si estàs treballant en una empresa de màrqueting o t’interessa el tema, segur que saps del que estem parlant, però si no és …

LLEGIR MÉS

Tot negoci ha de tenir en compte una sèrie de factors que poden influir de manera directa en el funcionament de l’empresa. En màrqueting és molt important analitzar les 5 forces de Porter. Saps quines són? Has sentit …

LLEGIR MÉS

Si ets propietari o propietària d’una empresa amb presència online o simplement estàs treballant en una, segur que alguna vegada t’has informat per saber de quina manera pots incrementar la interacció amb els teus clients. Per cridar l’atenció …

LLEGIR MÉS

Si estàs pensant a crear una empresa o en millorar-ne una de ja existent, t’interessarà el que t’expliquem a continuació. Hi ha una eina molt utilitzada en els plans de màrqueting que es coneix com el model Canvas. …

LLEGIR MÉS

Has sentit parlar alguna vegada sobre les KPI ‘s? Saps el que signifiquen aquestes sigles? El concepte de KPI (Key Performance Indicator) es refereix a una sèrie de mètriques que ajuden a les empreses a valorar si les …

LLEGIR MÉS

Segurament, la majoria de les vegades que has estat navegant per Internet t’haurà aparegut un pop up que et pregunta si vols acceptar les cookies de la pàgina web, no és així? És probable que ja sàpigues el …

LLEGIR MÉS