Google Analytics és una eina gratuïta que pertany a l’empresa Google que permet obtenir una gran quantitat d’informació estadística sobre una pàgina web. Gràcies a la informació extreta d’aquesta eina es poden analitzar els perfils dels usuaris que …

LLEGIR MÉS

Saps què són les 4P del màrqueting? El Producte, el Preu, el Punt de venda i la Promoció són quatre variables que tenen com a objectiu explicar el funcionament d’una manera integral del màrqueting dins d’una empresa. Aquestes variables són essencials tant en el màrqueting tradicional com en el digital. …

LLEGIR MÉS

Segur que algun cop haureu sentit a parlar sobre les KPIs, però saps el que signifiquen aquestes sigles? Avui t’expliquem què son i per què son importants dins de qualsevol estratègia. El concepte de KPI (Key Performance Indicator) es refereix a …

LLEGIR MÉS

Què és? El neuromarketing és la disciplina que, partint d’un estudi científic, permet trobar les tècniques per a optimitzar la conversió dels productes i serveis d’una marca gràcies a un major coneixement del comportament de l’usuari en el …

LLEGIR MÉS

La ciberseguretat és la pràctica de defensar els ordinadors, els servidors, els dispositius mòbils, els sistemes electrònics, les xarxes i les dades d’atacs maliciosos. També es coneix com a seguretat de tecnologia de la informació o seguretat de …

LLEGIR MÉS

No és cap secret que Instagram és una de les xarxes socials més importants del moment, amb més d’un milió d’usuaris actius al mes. Per això, per a moltes empreses, s’ha convertit en una eina vital per promocionar-se. …

LLEGIR MÉS