Saps què és el mailing i quins objectius té?  Aquesta tècnica de comunicació massiva, també coneguda com a e-mail marketing, fa ús del correu electrònic per enviar missatges rellevants i oportuns a persones que estiguin interessades en els …

LLEGIR MÉS

LinkedIn és la xarxa social professional més coneguda. Tenir presència a aquesta comunitat suposa una oportunitat de presentar-te professionalment. Per això és important mantenir un perfil treballat i atractiu. Un dels principals errors a LinkedIn és crear un …

LLEGIR MÉS

L’Eye Tracking consisteix a registrar el moviment ocular sobre una superfície. En el cas que la superfície sigui una pantalla i s’estigui observant una pàgina web, aquesta avaluació permetrà saber els llocs en els quals s’ha passat més …

LLEGIR MÉS

Avui dia són un indispensable per créixer a Instagram. Què podem fer amb aquesta funcionalitat? Creació de vídeos curts. Afegir filtres i efectes creatius Música ja existent o àudios pujats per tu Augmentar o disminuir la velocitat del …

LLEGIR MÉS

Començar un blog no és fàcil. De fet un 95% dels blogs moren en el primer any. Però si ets dels que no es rendeixen en aquesta entrada et donarem alguns consells que t’ajudaran en el camí que …

LLEGIR MÉS

Saps què són les 4P del màrqueting? El Producte, el Preu, el Punt de venda i la Promoció són quatre variables que tenen com a objectiu explicar el funcionament d’una manera integral del màrqueting dins d’una empresa. Aquestes …

LLEGIR MÉS

Google Analytics és una eina gratuïta que pertany a l’empresa Google que permet obtenir una gran quantitat d’informació estadística sobre una pàgina web. Gràcies a la informació extreta d’aquesta eina es poden analitzar els perfils dels usuaris que …

LLEGIR MÉS