A continuació us explicarem com treure el màxim profit dels anuncis de carrusel, una eina que permet compartir múltiples imatges o vides en un únic anunci. Què són els anuncis de carrusel? Els anuncis de carrusel són un …
LLEGIR MÉSProporcionar un servei al client excepcional a les xarxes socials implica tenir una visió global. És crucial que tot l’equip col·labori en un mateix canal i segueixi una estratègia ben definida. Així, pot gestionar cada interacció de manera …
LLEGIR MÉSNo importa quin tipus de negoci tinguis ni si acabes de començar o si ja fa temps que estàs en marxa. Les següents estratègies de màrqueting digital poden ajudar-te a potenciar els teus resultats, augmentar la teva visibilitat …
LLEGIR MÉSActualment, la intel·ligència artificial està revolucionant la manera com les empreses dissenyen i implementen les seves estratègies de màrqueting. A continuació us mostrem un conjunt de passos que s’han de seguir per integrar la IA en el teu …
LLEGIR MÉSGoogle Ads és una plataforma de publicitat de pagament desenvolupada pel gegant tecnològic, Google. Aquesta eina permet als anunciants pagar per clics o impressions dels seus anuncis en els resultats de cerca de Google, cosa que incrementa la …
LLEGIR MÉSAconseguir més subscriptors a YouTube gratis és la millor manera de maximitzar el teu abast orgànic en el segon lloc web més gran del món. Si el teu objectiu és guanyar diners a YouTube, llavors tenir subscriptors és …
LLEGIR MÉSAprèn a calcular el ROI en xarxes socials, és a dir, el rendiment sobre la inversió de les teves activitats i gastos en xarxes socials. Què és el ROI en xarxes socials? En màrqueting el ROI en xarxes …
LLEGIR MÉSConeix els riscos més comuns de la seguretat en xarxes socials i les millors pràctiques que t’ajudaran a protegir els teus comptes. Garantir la seguretat dels teus comptes a xarxes socials ha de ser un dels components bàsics …
LLEGIR MÉSEn un mercat saturat on els consumidors tenen infinites opcions a la seva disposició, destacar entre la competència es converteix en una necessitat per les marques. Aquí és on entra en joc la Proposta Única de Venda (USP), …
LLEGIR MÉSQuè és la comunicació bidireccional en màrqueting? En màrqueting, la comunicació bidireccional es refereix a la interacció entre una marca i els seus consumidors, on les dues parts poden intercanviar informació, opinions i retroalimentació. Aquest enfocament s’oposa a …
LLEGIR MÉS