BeReal: l’app de moda i com adaptar-la a un perfil d’empresa

Com tots ja sabem, les xarxes socials son una part fonamental de la nostra vida, ens agrada compartir-ho tot; on hem anat de viatge, què estem menjant, l’última pel·lícula que hem vist,… I molts opinen que, amb tot això, es perd l’autenticitat de les coses i els moments viscuts.

Per això neix BeReal, una nova app que com bé diu, busca “una forma nova i única de descobrir qui són realment els teus amics”.

Però com funciona aquesta app i com podem adaptar-la a un perfil d’empresa? 

BeReal és molt simple a l’hora de fer-la servir.

Un cop tens la teva compta creada, reps una única notificació diària a diferents hores per fer una foto del que sigui que estiguis fent. Aquesta notificació la rep tothom a la mateixa hora, de manera simultània, i tens 2 minuts per fer la foto. Sense vídeos, sense filtres, només la teva realitat. Cal destacar que BeReal va un pas més enllà i activa les dues càmeres, així que fa una foto amb la càmera frontal i la càmera del darrere.

És una dinàmica molt senzilla per saber que estan fent els teus amics en un moment del dia en concret, i veure “qui són realment els teus amics”. Si no publiques la teva imatge, la plataforma no et deixarà veure les publicacions dels teus amics ni interaccionar amb ells.

Ara, si és una aplicació per a amics, com s’adapta a una empresa?

BeReal és ara mateix l’aplicació amb més descàrregues a l’App Store i a Google Play, amb molt d’auge entre els joves, i així ho va poder veure la cadena de menjar Chipotle que va decidir aprofitar aquesta oportunitat i apropar-se més al seu públic jove. Com moltes altres empreses que han vist l’oportunitat, Chipotle comparteix codis promocionals, noticies exclusives i més; que només ho podran veure aquells usuaris que segueixin a l’empresa dins d’aquesta xarxa social.

Fer servir la plataforma per compartir informació, noticies, codis o vals de descompte, nous llançaments de productes,… és una manera intel·ligent d’interactuar amb el públic objectiu més jove sense haver de dependre de tanta planificació.

Les empreses poden aprofitar-se de la idea de BeReal d’una vida sense filtres i màscares, ara més que mai, ja que els clients volen saber qui és realment les marques o empreses que consumeixen.

T’animes a provar-la i afegir-la a la teva estratègia d’empresa?

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>