Els avantatges del màrqueting digital

En l’actualitat veiem que moltes empreses segueixen trobant essencial la línia del producte, preu, promoció i distribució com a element inamovible en la seva producció.
Tot i això, el màrqueting digital ha fet revolucionar i desenvolupar un nou paradigma que ha estimulat a diferents sectors corporatius.

La interacció amb els clients i la rebuda de la informació volàtil han provocat el sorgiment de nous productes i serveis exclusivament per internet, amb conseqüències directes al preu i la pròpia gestió d’allò que es ven.

Es considera que hi ha una sèrie de paràmetres que han beneficiat als intercanvis gràcies al màrqueting digital:

  • Rapidesa: informació directa i al moment. Amb la capacitat de pressa decisió on es pugui canviar de manera efectiva i sense repercussions una acció de mercat.
  • Interacció amb usuaris: Les relacions, tot i no ser físiques, són totalment segures i amb una coneixença del client efectiva.
  • Despeses: depenent de l’habilitat o estratègia d’una empresa, aquestes poden baixar considerablement al no necessitar d’un espai físic per dur a terme les vendes.
  • Global: Els límits del mercat no existeixen. Es pot vendre a qualsevol part del món i en qualsevol hora de l’any.
  • Informació i mètriques: Totes les estadístiques queden guardades i desglossades molt ràpidament i sense la necessitat de fulls amb dades totalment rellevants. Podem segmentar el que de veritat ens aporta valor.
umbrella

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>