Avantatges i desavantatges de les xarxes socials

Al principi les xarxes socials només eren utilitzades pels adolescents i els negocis no hi podien treure benefici, però aviat es van adonar que això va ser un error. Actualment existeixen més de 2.770 milions d’usuaris que utilitzen les xarxes socials. Les plataformes s’han convertit en el màrqueting digital i les empreses poden obtenir molta informació. A continuació us deixem un recull d’avantatges i desavantatges d’aquesta nova tendència:

Avantatges:

Conèixer els teus clients: les xarxes socials ens permeten conèixer els teus clients potencials, ja que cada dia es publiquen més de 500 milions de tuits i més de 3.200 milions de “m’agrada” a Facebook.

Construir una audiència lleial: depenent de la teva freqüència a les xarxes, tindràs una comunitat més fidel o menys. Així doncs, com més connectes amb els teus clients, més lleials són a la teva marca.

Aconseguir millor resultats: els anuncis a les xarxes socials són la forma més econòmica per promoure el teu negoci i donar-te a conèixer.

Desavantatges:

L’oportunitat perduda de no estar present a les xarxes socials: aquest fet es tracta de les empreses que no tenen presència a les plataformes. Bàsicament, estan deixant passar l’oportunitat de donar-se a conèixer nacionalment i internacionalment.

Crear una imatge corporativa negativa: pot afectar negativament a la reputació de l’empresa si es publica una cosa que no agrada a l’usuari, i aquest pot publicar-ho perquè tothom ho sàpiga. D’aquesta manera, donarà una imatge negativa cap a l’empresa.

Com hem vist existeixen molts avantatges i desavantatges en les xarxes socials, a Girona Social Media t’ajudem per aprofitar-te de totes les seves oportunitats!

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>