Com l’UGC pot impulsar la teva marca

Segur que alguna vegada has vist ressenyes a Google o publicacions on s’etiqueten a marques amb comentaris positius. Però, potser no saps que això és el que es coneix com a UGC (User Generated Content), o contingut generat pels usuaris.

Què és l’UGC?

L’UGC es refereix a qualsevol mena de contingut original creat pels usuaris d’una marca o servei, com ara ressenyes, fotos, vídeos, testimonis, etc. Aquest contingut no és produït per les empreses, sinó pels seus clients o seguidors, que comparteixen la seva experiència o relació amb la marca.

Per què és tan important l’UGC?

Els consumidors d’avui en dia desconfien cada vegada més de la publicitat tradicional, i prefereixen basar-se en les opinions d’altres usuaris per prendre decisions de compra.

  • Genera confiança: Els consumidors confien més en les experiències d’altres usuaris que en la publicitat corporativa. Veure opinions reals els aporta seguretat.
  • Humanitza les marques: Mostrar com els clients utilitzen els productes permet que les marques connectin emocionalment amb el públic.
  • Augmenta la interacció: El contingut generat pels usuaris genera més interacció que les publicacions tradicionals de la marca.
  • És més econòmic: L’UGC és gratuït. Els usuaris el creen de manera voluntària, estalviant costos a la marca.
Com fomentar el contingut UGC?
  • Motiva als clients a compartir fotos, vídeos o històries dels teus productes.
  • Agraeix i premia aquells que comparteixen la seva experiència.
  • Comparteix el contingut UGC en els teus canals oficials.
  • Crea hashtags personalitzats per identificar el contingut UGC.

L’UGC és una eina potent per establir una connexió més autèntica i econòmica amb el teu públic.

umbrella

Recent Comments

Comments are closed.