Pinterest és una xarxa social que sembla que passi desapercebuda, però és una aplicació que genera molt trànsit i ajuda a donar-se a conèixer molt fàcilment.
Això és perquè Pinterest atrau 200 milions d’usuaris mensualment i, a més, el contingut de l’aplicació és el que més perdura si ho comparem amb el d’altres xarxes socials perquè la majoria de publicacions que apareixen en aquesta són “repins”, és a dir, que és contingut que els usuaris han guardat i repenjat d’altres usuaris. Això significa que el teu contingut arribarà a més usuaris gràcies a altres membres de la plataforma.Partint d’aquesta base, hi ha diferents passos o accions que es poden dur a terme per tal d’augmentar els seguidors a l’aplicació.
Constància
Has de crear una bona estratègia a Pinterest que et permeti crear i publicar contingut de manera constant, ja que d’aquesta manera aconseguiràs que aquest arribi a més usuaris. Per tal de ser constant es necessita una bona planificació que ajudi a saber quin contingut publicar de manera previsora i, alhora, a no oblidar-se de publicar.
Ordre
Pinterest és una aplicació on l’estètica preval molt i aquesta necessita un ordre. El fet d’organitzar el teu perfil i ordenar els pins al seu lloc de manera que cada tauler estigui compost pel mateix tipus de pins, fa que quan els altres usuaris entrin al teu perfil entenguin quin tipus de contingut es trobaran i puguin trobar el que a ells els hi interessa de manera ràpida i còmoda.
Anàlisi
És important anar analitzant de manera constant quin és el rendiment de la plataforma per tal de saber si la teva estratègia està funcionant o si has de canviar-la. És rellevant saber què estàs obtenint amb el contingut d’aquesta plataforma, ja que és una bona eina de creixement, però s’ha d’utilitzar de manera correcta i en funció al resultat que esperis obtenir.
Interacció
Publicar de manera constant i ordenada és rellevant per arribar al teu públic objectiu, però una altra acció important a seguir és interactuar amb altres usuaris. Com hem comentat anteriorment, les accions d’altres usuaris són les que t’ajuden a créixer de manera més ràpida, per tant, interactuar amb ells farà que millori aquest rendiment. Comentar els seus pins, guarda el seu contingut, parla amb altres creadors de contingut…
Anuncis
Finalment, el que mai pot faltar en una bona estratègia de màrqueting són els anuncis. La creació i publicació d’anuncis t’ajudarà a assolir diferents objectius com augmentar la visibilitat, els seguidors, el trànsit a la pàgina web…
Després d’aquests 5 passos fàcils i clars, a què esperes per portar-los a terme?
Comentaris Oberts