Crisi corporativa: a quina xarxa hauria d’acudir?

Quan tens un negoci és evident que és molt difícil que durant tota la vida d’aquest no hi hagi cap crisi, del tipus que sigui.

Per aquest motiu volem que estiguis preparat per si alguna vegada t’hi has d’enfrontar que sàpigues com combatre-la de la millor manera possible.

En aquesta entrada de blog et farem un resum de quines xarxes socials són millors per afrontar aquest tipus de crisi i en què et poden ajudar.

LinkedIn

LinkedIn és una xarxa social professional. És molt rellevant anar supervisant aquesta plataforma perquè la majoria de professionals i altres empreses és l’aplicació que més utilitzen. Per aquest motiu és rellevant tenir controlada aquesta plataforma i procurar que tot estigui en orde.

Twitter

Un dels factors més importants en una crisi és la rapidesa i, sens dubte, Twitter és la xarxa social més ràpida. Aquesta plataforma ens pot ajudar a trobar què es diu sobre l’empresa i qui ho diu. De la mateixa manera que ens pot ajudar a respondre a les crítiques o als rumors amb la mateixa imminència. Per tant, és una plataforma que s’actualitza molt de pressa i s’ha de tenir molt controlada.

TikTok i Instagram

Avui en dia la comunicació a partir d’un vídeo és molt rellevant i més en una crisi. Publicar un vídeo a aquestes dues xarxes socials fa que es doni una imatge visual d’una persona responsable i, per tant, ajudi a crear empatia per part de l’audiència per l’empresa.

YouTube

YouTube és una xarxa social que es basa en contingut visual exclusivament. Aquesta plataforma pot ajudar complementant a les dues comentades anteriorment, TikTok i Instagram. A YouTube es pot publicar contingut visual més extens que a les altres dues plataformes i pot ajudar com a complement al TikTok o Reels publicat per esplaiar-se més en l’explicació.

Esperem que la teva empresa no es trobi mai amb situacions de crisi; però en cas que això passi, esterem encantats d’ajudar-te a sobreportar-ho de la millor forma!

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>