El inboud marketing es un mètode comercial, el qual el seu objectiu principal és aconseguir nous clients a través d’experiències i continguts de qualitat.
Pel que, el Call to Action o CTA és l’element més utilitzat en aquesta estratègia. El format de CTA més típic és un botó o enllaç que indueix a l’usuari a polsar-lo y accedir en ell. Però també hi ha altres tipus que tens que incloure a la teva estratègia, com són:
- Generació de leads: es centra en aconseguir clients potencials i sol col·locar-se al final del contingut.
- Lead nurturing: Es tracta del procés d’acompanyar als teus leads que encara no estan convençuts de fer el pas de la compra. Així que, se li informa d’ofertes i publicitats que s’adeqüen als seus interessos per ajudar-lo a que es decideixi.
- Descobriment d’un producte o servei: És l’acció que es fa quan dones informació sobre un producte o marca concrets.
- Tancament de venta: S’utilitza perquè els usuaris comprin un determinat producte o servei i solen estar sota de la publicació amb un enllaç que per exemple diu, no t’ho pensis més i aconsegueix el teu.
- Botó de Leer más: Les publicacions amb molt de text, no solen cridar molt l’atenció. Per això, quan tinguis que fer publicacions amb molta lletra afegeix el botó leer más per despertar curiositat als usuaris de saber cóm continuar el text i fer que segueixin interessats.
- Compartir contingut a les xarxes: Aquest és un mètode molt bàsic però molt eficaç. Es tracta d’un botó al final de la publicació per animar als usuaris a què comparteixin el contingut a les xarxes socials.
Els CTA són essencials per millorar el tràfic de la web i aconseguir arribar a més públic, però és important saber quan utilitzar-los i saber escollir entre ells depenent del objectiu que es volguí arribar.
Coneixies tots aquests tipus de CTA? A Girona Social Media t’oferim totes les tècniques més innovadores per millorar en les teves estratègies de màrqueting i augmentar les ventes.
Comentaris Oberts