Has sentit parlar de les paraules clau? Es tracten d’aquests termes que les persones utilitzem per consultar un contingut concret a Internet, poden ser paraules soltes com ara “restaurants” o grups de paraules com ara “restaurants a Girona”.
Aquestes no només permeten trobar la pàgina web d’un negoci, sinó que també són una bona eina perquè la teva estratègia SEO sigui més efectiva. Així que, primer de tot caldrà investigar quines són les paraules clau més adequades per a tu.
I us preguntareu “com ho faig”? Per fer-ho heu de tenir en compte els factors següents:
- Saber quin és el vostre públic objectiu.
- Emprar paraules clau que estiguin relacionades amb el servei o el producte de l’empresa.
- Investigar les paraules clau de la teva competència.
- Conèixer la freqüència de cerca d’aquestes paraules. Per fer aquest pas podeu utilitzar diferents eines, una d’elles és Google Keyword Planner d’Adwords.
Per això, les paraules clau són molt importants perquè:
- Influeixen en el trànsit de la teva web fent que vaig augmentar.
- Ajuden a augmentar les interaccions a la teva pàgina.
- Et permeten obtenir una millor posició als motors de cerca.
Comentaris Oberts