Per a una empresa, tenir presència digital consisteix a incorporar la seva marca en el món d’Internet a través de la creació d’una pàgina web, un bloc, un compte a les xarxes socials, un anunci als cercadors, etc.
Actualment, segons Hootsuite, un 84% de les persones que tenen d’accés a Internet utilitzen les xarxes socials. Què significa això? En un món totalment digitalitzat i en el qual tota la informació es va actualitzant ràpidament, les empreses que no estan a Internet, corren el risc de ser oblidades.
Una de les principals causes per les quals les empreses decideixen tenir presència digital és per poder controlar la imatge del seu negoci. Amb el poder a les seves mans, les empreses poden proporcionar informació als seus usuaris sobre la mateixa empresa i d’aquesta manera, generar confiança.
Així mateix, tenir presència digital permet a les empreses augmentar la seva competitivitat. Què vol dir això? Avui en dia, quan un usuari vol comprar alguna cosa, busca informació a Internet i compara els diferents resultats per saber quina s’ajusta més a les seves necessitats o desitjos. Si en aquests resultats apareix la teva empresa, disposes de més probabilitat de ser escollida.
Si finalment una empresa decideix apostar per tenir presència digital, és molt important que tingui en compte que, per tenir una bona presència digital, el contingut que s’ha de proporcionar als usuaris ha de ser de qualitat i s’ha de publicar de forma regular.
Comentaris Oberts